Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo FM12 2004 3 osie resor - Nie działa centralne smarowanie

sskrzypekss2 15 Lut 2019 15:55 174 7
  • #1 15 Lut 2019 15:55
    sskrzypekss2
    Poziom 3  

    Witam . Mam problem z centralnym smarowaniem , w załączniku zdjęcie . W kabinie nie ma nigdzie sterownika , wiec zakładam ze jest to fabryczne smarowanie i powinno uruchamiać sie automatycznie . Na urządzeniu jest przycisk ale nie reaguje na naciskanie . Kostka która wchodzi do urZadzenia ma 2 piny . Czy jest możliwe ręczne uruchomienie np podając prąd 24v bezpośrednio do kostki ? W jaki sposób zabrać sie do naprawy Volvo FM12 2004 3 osie resor - Nie działa centralne smarowanie

    0 7
  • #2 15 Lut 2019 17:30
    darfur5
    Poziom 30  

    Napięcie w kostce jest, bezpiecznik sprawdzony?

    0
  • #3 15 Lut 2019 20:52
    sskrzypekss2
    Poziom 3  

    Nie ma napięcia w kostce . Wszystkie bezpieczniki sprawne . Czy podając napięcie prosto z aku silnik od smarowania powinien zaskoczyć ?

    0
  • #4 16 Lut 2019 09:12
    darfur5
    Poziom 30  

    Jeśli wiesz które kabelki podłączyć to powinien zakręcić.

    0
  • #5 16 Lut 2019 13:28
    sskrzypekss2
    Poziom 3  

    Nie wiem . Sa 2 które wchodzą do smarowania i nie wiem czy je podpinać żeby jakiegoś zwarcia nie zrobić

    0
  • #6 16 Lut 2019 18:26
    darfur5
    Poziom 30  

    Jest to bardzo podobna centralka do firmy VOGEL ale chyba sterownik jest zainstalowany przy pompie ( chyba bo nie jestem pewien) w manie taka centralka miała sterownik po stronie pasażera w kabinie.Stary system więc trzeba będzie pogrzebać w archiwach.

    0
  • Pomocny post
    #7 16 Lut 2019 19:50
    piotr budzowski
    Poziom 23  

    sterownik przy pompie plus i minus na kostkę i powinno hulać
    Jeśli sterownik uszkodzony podpiąć silnik pod światła stop i po problemie

    0
  • #8 16 Lut 2019 21:09
    sskrzypekss2
    Poziom 3  

    Dzisiaj to porozbieralem . Podpinając pod kostkę nie działa . Ale bezpośrednio pod silniczek - działa i smaruje . Ale jest zależność że smaruje przez kilka pierwszych sekund od załączenia silniczka . Czyli kolega mądrze prawi żeby podpiąć to pod światła stopu. Zasilanie silniczka bezpośrednio wpiąć do przewodu + światła hamulca ?

    0