Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Passat b5 97\\\'' 1.9 sedan - Lewy pobór prądu -rozładowany aku

19 Lut 2019 00:20 201 5
  • Poziom 3  
    Temat już się pewnie pojawiał , ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania ,dla tego proszę o pomoc . Po 2-3 dniach postoju pada mi aku .Od jakiegoś czasu szaleje centralny zamek tz . po włączeniu zapłonu zamki drzwi mimo tego że są otwarte dostają impuls do ponownego otwarcia ,oświetlenie w środku gaśnie.Po ruszeniu autem , wystarczy pół metra ,ponowny impuls - oświetlenie świeci. Po ponownym zamknięciu drzwi ( bez znaczenia które ) oświetlenie gaśnie i jest ok mimo następnych impulsów podczas jazdy. Dlatego tu szukałem przyczyny, i okazało się że po zamknięciu z pilota pobór prądu to 190- 200 mA . Mimo odczekania 30 minut na uśpienie komfortu - bez zmian . Po odłączeniu drzwi przy słupkach prąd spada do około 10 mA . Po około 45 mA na każdych. Dodam że na podłodze wilgoć, ale komfort wygląda na suchy , czysty , łączenia w wiązkach przy komforcie - zielone - przelutowane a podłączenie do kompa wykazało brak komunikacji z zamkiem bagażnika .Zamek działa , z tym że nie zamyka centralnego z kluczyka choć wiosło , mikrostyki i przewody do modułu ok.Pytanie dlaczego moduł nie usypia , i co w drzwiach pobiera prąd. Za pomoc z góry dziękuje.
  • Poziom 3  
    Ponawiam prośbę o pomoc. W dalszym ciągu nie wiem skąd pobór prądu na każdych drzwiach.Przekopałem instalacje i drzwi,w jednym zamku wymieniłem mikrostyk i nic.Zastanawia mnie dlaczego po włączeniu zapłonu zamki dostają dwa impulsy do otwarcia, a potem jeszcze takie impulsy podczas jazdy.Zauważyłem że zamykając auto z pilota zamki zamykają się po drugim naciśnięciu a przed zamknięciem zamki dostają najpierw impuls do otwarcia a zaraz potem drugi- zamykający.I jeszcze jedno.Prąd pobierany , mierzony przy akumulatorze to 190 - 200 mA .Natomiast pomiar na bezpiecznikach to:
    nr. 14 - 10 mA
    15 - 170 mA przez jakieś 3 sekundy
    potem 30 mA przez 10 sekund
    następnie spada do 0
    38- 80 mA.
    Może mógłby ktoś podzielić sie swoimi doświadczeniami .Pozdrawiam.
  • Poziom 3  
    Jak pisałem wcześniej- brak komunikacji z zamkiem bagażnika . Wiązka sprawdzona i jest ok do samego komfotu.Można wnioskować że coś siedzi e module , ale pewności nie ma . Rozwiązaniem jest wymiana tyle że nie ma ich zbyt dużo a koszt to średnio 300 zł.
  • Poziom 3  
    Problem rozwiązany. Wymiana komfortu załatwiła sprawę.