Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] programowanie DMX dymiarek BeamZ S2500

19 Lut 2019 16:43 294 6
  • Poziom 9  
    Witam,
    kupiłem pionowe wyrzutnie dymu BeamZ S2500, okazało się, że nie działają na pilota tylko muszę dokupić sterownik DMX. Jestem laikiem i temat mnie przeraża, lecz może w tym wypadku nie będzie to skomplikowane. Czy taki jak na foto, najzwyklejszy sterownik wystarczy? Potrzebuję tylko kilka kanałów (wystrzał dymu, kolor, etc). Odnośnie programowania - na wytwornicach ustawiam channel 1 (funkcja Smoke) i to będzie odpowiadało pierwszemu suwakowi na sterowniku, czy dobrze myślę? Wtedy suwak w górę - wystrzał dymu. Czy potrzebuje wiedzieć coś więcej? Przepraszam za banalne pytania, nie chcę po prostu popełnić kolejnej gafy i ładować się w koszty (jak kupno dymiarek bez pilotów...)
    Z góry dziękuję.

programowanie DMX dymiarek BeamZ S2500
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    BeamZ S2500 wykorzystuje 8 kanałów DMX. Ten sterownik się nie nadaje.
  • Poziom 9  
    Natomiast ja potrzebuję tylko używać tylko kilku: wystrzał i kolor, więc w zasadzie dwóch. Czy mimo tego się nie nada?
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    1 kanał - regulacja siły wydmuchu
    2 kanał - ściemnianie
    3 kanał - kolor czerwony
    4 kanał - kolor zielony
    5 kanał - kolor niebieski
    6 kanał - kolor biały
    7 kanał - strobo
    8 kanał - tryb auto

Gdybyś zrezygnował z dwóch ostatnich i sterował wszystkimi wytwornicami naraz to będzie oczywiście działać ale chyba nie o to chodzi.
  • Poziom 9  
    a czy na końcu linii DMX musi być terminator? PARy pod inny sterownik mam podłączone bez niego, ale nie wiem jak w przypadku wytwornic. W instrukcji wytwornic jest napisane, że musi.
  • Pomocny post
    Poziom 43