Witam.
Wymieniałem głowicę w mercedesie w202 c220 i mam teraz problem z ustawieniem rozrządu/ zapłonu. Wszystko poskładałem taj jak powinno być, rozrząd ustawiłem według schematu czyli na górze blokada na wałku ssącym (wałki rozrządu na punktach), i teraz nie mogę dojść do ładu z pompą i wałem. Pompę mam lukasa, blokuję ją kołkiem tak jak powinno być ale jak ustawię wał na 14 stopni po GMP to nie zgadza mi się wtedy już nic. Po przekręceniu dwa razy wałem na dole mi wychodzi niecałe 10 stopni , góra się zgadza i niby pompa też da się zablokować ale tych fasolek nie da się ustawić na środku. Raz już wszystko poskładałem odpaliłem ale cały czas kopcił na niebiesko, zapach był taki jakby niedopalone paliwo, na moje ucho to tak jakby był przestawiony rozrząd. Podpowie mi ktoś co z tym zrobić?
Wymieniałem głowicę w mercedesie w202 c220 i mam teraz problem z ustawieniem rozrządu/ zapłonu. Wszystko poskładałem taj jak powinno być, rozrząd ustawiłem według schematu czyli na górze blokada na wałku ssącym (wałki rozrządu na punktach), i teraz nie mogę dojść do ładu z pompą i wałem. Pompę mam lukasa, blokuję ją kołkiem tak jak powinno być ale jak ustawię wał na 14 stopni po GMP to nie zgadza mi się wtedy już nic. Po przekręceniu dwa razy wałem na dole mi wychodzi niecałe 10 stopni , góra się zgadza i niby pompa też da się zablokować ale tych fasolek nie da się ustawić na środku. Raz już wszystko poskładałem odpaliłem ale cały czas kopcił na niebiesko, zapach był taki jakby niedopalone paliwo, na moje ucho to tak jakby był przestawiony rozrząd. Podpowie mi ktoś co z tym zrobić?