Witam,
Auto podczas długiej podroży ok 500 km przy przyspieszeniu podczas pokonywanie wzniesienia zgasło i zaczęło migać symbol silnika z napisem w środku "STOP" , na luzie dojechałem do najbliższej zatoczki.
Nie chciało odpalić, migała kontrolka silnika a w środku piktogramu napis "stop".
Paliwa w zbiorniku na jakieś 200 km według wskazania komputera pokładowego.
Auto zholowane pod warsztat najbliższego mechanika.
Mechanik wykasował błędy, jak mówił błąd zaworu EGR i wtrysków paliwa, twierdzi ze wymienił filtr paliwa i dotakowal paliwa-co widać na wskaźniku stanu paliwa. Twierdzi, ze jeździł kilka razy wokół komina warsztatu. Przy odbiorze auta mechanik nie był obecny. Auto odpalało ale gasło przy dodawaniu gazu i pojawiał się wspomniany piktogram silnika z napisem "stop".
Parę razy na odpalonym silniku dopompowałem gruszka paliwo na przewodzie paliwowym pod maska, gdyż widoczne były bąble powietrza mimo ze w baku jakie 25 litrow disla.
Po kilku próbach odpalenia i krótkich przejażdżkach wokoło warsztatu autem udało się odjechać z pod warsztatu i dojechać pod dom jakies 20 km od warsztatu.
I tu już przy wjezddzie lekko na pagórkowaty parking auto zgasło i znów ten migający symbol silnika.
Po kilku próbach udało się odpalić i wjechać na parking. Od tego czasu auto jak zapali to obroty faluja i jak by silnik pracował na dwa cylindry, po chwili gasnie i miga symbol silnika z napisem "Stop".
Zabrałem sie za szukanie usterki. Wyczyściłem filtr paliwa-było trochę syfu. Odpowietrzyłem gruszką przed filtrem paliwa.
I dalej nic. Odpala i po paru sekundach gaśnie a w wężyku miedzy gruszka odpowietrzającą a filtrem paliwa jest dużo powietrza mimo wielokrotnego odpowietrzania. Sprawdzalem na kostce podłączonej do pompki paliwa na zbiorniku paliwa ale nie stwierdziłem tak napięcia-nadmieniam ze sprawdzałem nie voltomierzem tylko probowka 12V, nie swieci na zadnym z 4 stykow- masa wzieta od gniazda tylnej zapalniczki.
Pytanie do was czy po włączeniu zapłonu pompka paliwa powinna dostać napięcie i zacząć pompować paliwo, czy jest jaki sterownik, który tym steruje.
Bezpieczniki pod maska przy akumulatorze sprawdzone, żaden nie przepalony. Zamieniałem tez przekaźniki gdyż wszystkie trzy jaki tam sie znajdują są tego samego typy i maja te same oznaczenia.
Pomóżcie gdzie leży przyczyna tych problemow z lalunią. [/b]