Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu

dawidedziu 19 Lut 2019 23:13 2223 22
  • #1
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    Najprostszy sposób aby uzyskać dostęp do naszych kamer z dowolnego miejsca na świecie ( z poza naszej wewnętrznej sieci) to skorzystanie z tzw. "chmury" - Usługę tę oferują praktycznie wszyscy poważni dostawcy sprzętu do monitoringu
    Zaletą tego rozwiązania jest m.in. to, że:
    - nie musimy posiadać stałego czy nawet publicznego adresu IP ( w sieciach komórkowych - obecnie najczęściej LTE - jest to opcja dodatkowa i przeważnie płatna),
    - nie musimy nic ustawiać na routerze ( przekierowania portów),
    - korzystać z serwisów DDNS,
    - nie potrzebna jest do tego żadna wiedza z zakresu informatyki.


    Rejestrator podpinamy do naszej sieci z dostępem do internetu, pozwalamy aby pobrał ustawienia sieciowe z routera DHCP...

    W tym konkretnym przypadku za przykład posłuży rejestrator Hikvision(identyczne działanie na sieciowym - IP, jak i analogowym - TurboHD)
    Postępujemy wg poniższej instrukcji.

    Na podstawie poniższych instrukcji, można w podobny sposób skonfigurować podgląd w urządzeniach firmy MW Power (aplikacja MWAPP)

    Na przykładzie DS-7216HQHI-F2-N-A

    Należy wybrać następne okna:
    Menu główne -> Ustawienia -> Sieć -> Dostęp do platformy.

    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu
    Po czym należy zaznaczyć okienko przy polu "WŁĄCZ", zalecane jest wybranie opcji "WŁĄCZ SZYFROWANIE STRUMIENIA" (nie każda wersja oprogramowania posiada tą opcję) i ustawić "KOD WERYFIKACYJNY" (najlepiej cyfry i litery - tutaj akurat ASD789)
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu
    po czym należy kliknąć na przycisk "DALEJ" - zmieni się status "NIEPOŁĄCZONY" na "ONLINE"(oznacza to, że podgląd już prawie mamy skonfigurowany).
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu



    Następnie ściągamy aplikację iVMS-4500 lub Hik-Connect i tworzymy nasze nowe konto w smartfonie lub na stronie www.

    Tutaj, akurat na adres e-mail lub numer telefonu(koniecznie z +48(w iVMS-4500) na początku numeru komórkowego), do którego mamy dostęp w tej chwili(jest to wymagane do wpisania kodu otrzymanego na w/w mail lub numer). Jeśli nie można zarejestrować się w pierwszej aplikacji to rejestrujemy się w drugiej aplikacji - finalnie na iVMS-4500 i Hik-Connect będziemy mieli podgląd.
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu

    Logujemy się na wcześniej utworzone konto i dodajemy nasz rejestrator poprzez zeskanowanie kodu QR lub ręczne wpisanie numeru seryjnego w formacie np C12345678 (jest to 9 znaków tj litery/cyfry). Przykładowy numer seryjny jest w tym miejscu DS-7216HQHI-F2-N-A0820161104CCWRC12345678WCVU
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu

    Po prawidłowo wprowadzonych danych, ukazuje się nam takie okienko(w moim przypadku jest to 16 kamer analogowych + 2 IP, więc razem 18 kanałów):
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu


    Jeśli zaznaczyliśmy opcję z "KODEM WERYFIKACYJNYM" to przy pierwszym uruchomieniu podglądu na żywo pokaże się okno do wpisania wcześniej ustawionego kodu(ASD789). Po jego wpisaniu mamy w pełni skonfigurowany podgląd i możemy teraz z dowolnego miejsca na świecie, sprawdzać co się dzieje pod naszą nie obecność w naszej firmie, domu czy na działce.

    Jakość odtwarzanego obrazu w aplikacji, domyślnie jest okrojona do płynnego wyświetlania obserwowanego obszaru. Aby to zmienić należy z dolnego rozwijanego paska nadusić na ikonkę zaznaczoną na czerwono i przełączyć na tryb "WYRAŹNY". Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że takie przełączenie może opóźnić podgląd online i obraz może zacząć się przycinać. Zmiany wprowadzone w telefonie, nie mają wpływu na nagrywany obraz w rejestratorze.
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu


    Z racji tej, że jest to podgląd poprzez tzw chmurę, trzeba się liczyć z tym, że nie zawsze nasz podgląd będzie działał idealnie(brak połączenia, przycinanie obrazu, obciążona sieć w godzinach wieczornych itp).

    W podobny sposób można to skonfigurować w na komputerze z Windowsem czy MacOS. Ściągamy program iVMS-4200, tworzymy hasło do programu(wymagane i potrzebne do chociażby odblokowania programu poprzez jego przypadkowe zablokowanie (w przypadku gdy nie znamy tego hasła, należy odinstalować program i zainstalować go na nowo). Ukazuje nam się główne okno programu. Z menu "NARZĘDZIA" wybieramy "ZARZĄDZANIE URZĄDZENIEM", a następnie zakładka "URZĄDZENIA" i "Cloud P2P"
    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu

    Po wykonaniu wszystkich powyższych zaleceń, powinniśmy mieć dostęp w czasie rzeczywistym do naszego systemu CCTV - mi osobiście zawsze to działa, a w ten oto sposób utworzyłem już kilkadziesiąt chmur u klientów.

    Ewentualnie, gdy wszystko robimy prawidłowo, a nie mamy podglądu, to po prostu czekamy jakiś czas i próbujemy ponownie. Wszystko odbywa się przez serwery producenta, więc czasami może się zdarzyć tak, że gdzieś coś się przywiesi lub jest mocno obciążone. Jeżeli usługa dalej nam nie działa warto też sprawdzić czy rejestrator pobrał właściwie ustawienia sieciowe i jest widoczny w naszej wewnętrznej sieci. W innych przypadkach nie zaszkodzi skontaktować się z naszym dostawcą usługi internetowej i zapytać o możliwe blokowanie naszego podglądu.


    Więcej na temat udostępniania obrazu w sieci w temacie:
    Zdalny podgląd kamer w sieci. Konfiguracja rejestratora lub kamery z zastosowaniem P2P, przekierowania portów. Łącze ze publicznym IP i bez publicznego adresu IP. Przykłady, porady
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3127634.html
  • #2
    nc715
    Poziom 1  
    Witam,
    czy ten poradnik można zastosować również gdy nie posiada się rejestratora a samą kamerę? Mam kamerę DS-2CD1021-I i nie udaje mi się uzyskać podglądu online
  • #3
    suworow
    Admin Zabezpieczenia Stacjonarne
    Tak jak najbardziej. Jak coś nie idzie, to załóż nowy temat. W nim opisz co do tej pory zrobiłeś, z jakich materiałów korzystałeś i jakie dało to rezultaty, a z czym jest nadal problem.
  • #4
    IS
    Poziom 17  
    Poradnik dobry dla osób zaczynających przygodę z CCTV.

    Ja osobiście bym przestrzegał jednak przed wpinaniem do sieci jakiś sypialni czy innych wrażliwych miejsc. Miałem kilka rejestratorów niby "wiodących firm Made in China" i one wszystkie próbują się łączyć gdzieś w świat i bez włączonej chmury... Zawsze podpinałem to do prywatnej sieci i łączyłem poprzez VPN i/lub serwer VPS. Nawet wtedy widziałem w logach routerów, że rejestrator usilnie próbuje nawiązać połączenia z różnymi dziwnymi adresami. Dzieje się to rzadko - czasami raz na tydzień więc ciężko wykryć. Także jeżeli macie wrażliwe miejsca do kontroli to nigdzie tego nie wystawiajcie, najwyżej LAN za NATem z błędną bramą albo VPN plus dobry Firewall...
  • #5
    dktr
    Poziom 20  
    Jak wyżej, nie używam nigdzie chmur. Publiczny adres IP to nie jest aż taki problem, jak coś nie działa to wiem dlaczego. Zawsze monitoring oddzielam od sieci klienta mikrotikem, kamerom i rejestratorom wycinam wszystko poza serwerem czasu. Nie wystawiam bezpośrednio na świat, a jeśli już muszę to nie na domyślnych portach.
  • #6
    kipo88
    Poziom 8  
    dawidedziu napisał:
    Ściągamy program iVMS-4200, tworzymy hasło do programu(wymagane i potrzebne do chociażby odblokowania programu poprzez jego przypadkowe zablokowanie (w przypadku gdy nie znamy tego hasła, należy odinstalować program i zainstalować go na nowo). Ukazuje nam się główne okno programu. Z menu "NARZĘDZIA" wybieramy "ZARZĄDZANIE URZĄDZENIEM", a następnie zakładka "URZĄDZENIA" i "Cloud P2P"


    Jakie dane mam wpisac w Cloud P2P do logowania ? i skąd mój rejestrator ma to wykryć ?
  • #7
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    kipo88 napisał:
    Jakie dane mam wpisac w Cloud P2P do logowania ? i skąd mój rejestrator ma to wykryć ?


    Przecież WSZYSTKO odnośnie tego o co pytasz, jest opisane bardzo prostym językiem w poście #1...

    "(...) Następnie ściągamy aplikację iVMS-4500 lub Hik-Connect i tworzymy nasze nowe konto w smartfonie lub na stronie www.

    Tutaj, akurat na adres e-mail lub numer telefonu(koniecznie z +48(w iVMS-4500) na początku numeru komórkowego), do którego mamy dostęp w tej chwili(jest to wymagane do wpisania kodu otrzymanego na w/w mail lub numer). Jeśli nie można zarejestrować się w pierwszej aplikacji to rejestrujemy się w drugiej aplikacji - finalnie na iVMS-4500 i Hik-Connect będziemy mieli podgląd.

    Logujemy się na wcześniej utworzone konto i dodajemy nasz rejestrator poprzez zeskanowanie kodu QR lub ręczne wpisanie numeru seryjnego w formacie np C12345678 (jest to 9 znaków tj litery/cyfry). Przykładowy numer seryjny jest w tym miejscu DS-7216HQHI-F2-N-A0820161104CCWRC12345678WCVU"



    Wystarczy czytać ze zrozumieniem i podgląd będzie działać...
  • #8
    kryst_off
    Poziom 4  
    Mam problemy z uruchomieniem podglądu przez chmurę. Zetaw leży na stole: Rejestrator HWN-4208MH podłączony do Switcha PoE, Kamera HWI-B640H-Z podłączona do Switcha PoE. A Switch PoE podłączony do Routera z T-Mobile, Huwaei B525s-23a. Do tego monitor VGA podłączony do Rejestratora w ramach podglądu. No i oczywiscie mysz.

    Próbowałem dodać rejestrator do chmury na trzy sposoby:

    1.Przez aplikację mobilną iVMS-4500

    W aplikacji mobilnej loguję się na swoje konto w chmurze HIK-Connect. Jestem zalogowany. Na swoim koncie wciskam „+” aby dodać rejestrator do chmury. Skanuję kod QR rejestratora( ten w zakładce ”Dostęp do platformy”). Aplikacja odnajduje model(HWN-4208MH) i numer rejestratora( XXXXXXXXX). Wciskam „+” obok tego znalezionego rejestratora. Aplikacja prosi o podanie kodu weryfikacyjnego. Podaje prosty i poprawny kod „123456”. Wciskam „potwierdz”. Aplikacja wyrzuca „Adding device failed”
    Próbowałem to zrobić z innego smartfona i ten sam rezultat.
    Zamiat skanowania kodu nr , próbuje wpisywać nr seryjny rejestratora manualnie.Wklepuję „XXXXXXXXX”(jedna litera 8 cyfr). Klikam „szukaj”. Aplikazja znajduje prawidłowy rejestrator z prawidłowym numerem seryjnym. Wciskam „+” obok tego znalezionego rejestratora. Aplikacja prosi o podanie kodu weryfikacyjnego. Podaje prosty i poprawny kod „123456”. Wciskam „potwierdz”. Aplikacja wyrzuca „Adding device failed”
    Powyższe dwie metody próbowałem z innego smatrfona i niestety ten sam rezultat.

    2. Przez program iVMS-4200 zainstalowany na moim laptopie.

    Jestem już zalogowany w chmurze. W zakładce „CloudP2P Urzad” dodaje rejestrator. W okienku wpisuję numer seryjny i kod weryfikacyjny. System wyrzuca komunikat:”Dodanie nie powiodło się XXXXXXXXX , Kod błędu OpenSDK [302009]. Przekroczenie limitu czasu odpowiedzi urządzenia.”
    Powyższą metodę zrobiłem na innym laptopie z tym samym efektem.

    3 Przez stronę internetową https://euauth.hik-connect.com na moim laptopie

    Loguje się na stronie internetowej https://euauth.hik-connect.com. Dodaje numer seryjny i kod weryfikacyjny i w odpowiedzi system wyrzuca komunikat: „Device response timed out. Please check the network.”
    Powyższe zrobiłem na innym laptopie z tym samym efektem.

    Wydaje się ,że nie ma wyjścia z routera WiFi( T-Mobile LTE) Internet Domowy 20Mbs na „miasto”, ani ktoś z „miasta” nie może się dostać do rejestratora, aby na przykład zweryfikować poprawność kodu weryfikacyjnego.
    Podgląd na monitorze VGA podłączonym do rejestratora jest OK. Podgląd z laptopa poprzez iVMS-4200 też jest, ale tylko wtedy gdy laptop korzysta z tej samej sieci LAN do której jest podłączony Rejestrator. Nie ma podglądu przez iVMS w laptopie gdy łącze się z innej sieci ( od kolegi z domu). Krótko mówiąć podgląd jest tylko lokalnie a nie z zewnątrz.

    W Ustawienia>Sieć>Dostęp do platformy jest usługa włączona, typ dostępu jest HIK-Connect, adres serwera jest dev.eu.hik-connect.com, kod weryfikacyjny jest „123456”, status jest „online”.

    Co robić Panowie, bo już od rana rwę włosy z głowy?
  • #9
    sosarek

    Poziom 43  
    kryst_off napisał:
    Aplikacja prosi o podanie kodu weryfikacyjnego. Podaje prosty i poprawny kod „123456”.

    Podaj kod który znajduje się w ustawieniach rejestratora.
    Dostęp do platformy zaznaczony?
  • #10
    kryst_off
    Poziom 4  
    sosarek napisał:
    kryst_off napisał:
    Aplikacja prosi o podanie kodu weryfikacyjnego. Podaje prosty i poprawny kod „123456”.

    Podaj kod który znajduje się w ustawieniach rejestratora.
    Dostęp do platformy zaznaczony?


    W ustawieniach rejestratora jest właśnie ten kod weryfikacyjny: 123456
    Dostęp do platformy zaznaczony.

    Mysle że to cos ograniczenia ma ten T-Mobile Internet domowy ( Trzy w jednym pudełku : modem+Router+Wifi) , Myslałem ,że to problem ze w routerze było tylko LTE, zmieniłem na tylko 3G , ale to samo, nie moge dodac do chmury Rejestratora.
  • #11
    sosarek

    Poziom 43  
    Internet nie ma tu nic do rzeczy, na kartonie jest naklejka, podobnie pod rejestratorem - sprawdź jaki tam masz kod weryfikacyjny.
  • #12
    kryst_off
    Poziom 4  
    sosarek napisał:
    Internet nie ma tu nic do rzeczy, na kartonie jest naklejka, podobnie pod rejestratorem - sprawdź jaki tam masz kod weryfikacyjny.


    Kod weryfikacyjny nadaje się samemu w trakcie pierwszej konfiguracji. Ja nadałem "123456".
    Na kartonie jest serial number i kod paskowy.
    Na rejestratorze jest serial number i QR code.
    Skanowałem kod z naklejki rejestratora i z kodu QR podanego w ustwieniach w menu. ten sam rezultat, co opisywałem wyżej, Timout , nie chce chmura dodac rejestratora.
    Numer seyjny z naklejki kartonu i z naklejki na rejestratorze sie zgadzają.
    Dalej jestem w polu.

    Dodano po 16 [minuty]:

    Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu Hikvision konfiguracja zdalnego dostępu
  • #13
    fakerus
    Poziom 18  
    kryst_off napisał:
    Podaje prosty i poprawny kod „123456”. Wciskam „potwierdz”. Aplikacja wyrzuca „Adding device failed”
    Próbowałem to zrobić z innego smartfona i ten sam rezultat.


    BTW ten kod jest do d.... "trza nadać lepszy" inny, znaczy nie taki ;)
  • #14
    kryst_off
    Poziom 4  
    fakerus napisał:
    kryst_off napisał:
    Podaje prosty i poprawny kod „123456”. Wciskam „potwierdz”. Aplikacja wyrzuca „Adding device failed”
    Próbowałem to zrobić z innego smartfona i ten sam rezultat.


    BTW ten kod jest do d.... "trza nadać lepszy" inny, znaczy nie taki ;)


    Wiem. Początkowo nadałem kombinację małych i wielkich liter oraz cyfr tak jak mówił mi komunikat w menu rejestratora. Pan z pomocy technicznej powiedział,ze musi być tylko kombinacja cyfr. Uważam ,ze Pan nie miał racji. Tak czy siak, Czy kod taki czy siaki, podgląd przez chmurę nie działa.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Nie ma nic za darmo. Temu, któremu uda się mi skutecznie pomóc dziś do północy płacę 200zł. Przelewem, przekazem ,jak kto woli. Jeśli dostanę wskazówkę, po której sptrzęt odpali, a nie prześlę pieniędzy , to niech ja i cała moja rodzina spali się w piekle, a jężeli piekło nie istnieje, niech toczą nas najgorsze choroby, przez całe życie. Tak mi dopomóż Bóg.
    Wiem ,że nie możecie tego zweryfikować, dlatego tak piszę i jak pisze tak uczynię. Walczę już z tym od 9 rano i nic. Dystrybutor nie wie o co chodzi, gówniana pomoc techniczna.
  • #15
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    Spróbuj najpierw go przywrócić do fabryki, jak nie pomoże
    to spróbuj wgrać nowy firmware. Ja jak tworze konto dla chmury to podczas wpisywania danych tworze kod weryfikacyjny z samych dużych liter np HTYIKL - zawsze 6 dużych liter. Spróbuj dodać konto w apce Hik-Connect.

    Dopisz DNS'y np 8.8.8.8 i 8.8.4.4.
  • #16
    kryst_off
    Poziom 4  
    Przepraszam , to miałobyc na priva. pomyłka
  • #17
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    A przypadkiem nie masz przypisanego rejestratora do innego konta na chmurze Hika?
  • #18
    kryst_off
    Poziom 4  
    dawidedziu napisał:
    Spróbuj najpierw go przywrócić do fabryki, jak nie pomoże
    to spróbuj wgrać nowy firmware. Ja jak tworze konto dla chmury to podczas wpisywania danych tworze kod weryfikacyjny z samych dużych liter np HTYIKL - zawsze 6 dużych liter. Spróbuj dodać konto w apce Hik-Connect.

    Dopisz DNS'y np 8.8.8.8 i 8.8.4.4.



    Przywróciłem do fabryki.
    HiK Connect nie chce mi skanować QRa. Więc wpisuje z reki nr seryjny i wtedy widzi mój rejestrator ale chce kod weryfikacyjny. Po wpisaniu kodu weryfikacyjnego wywala "adding device failed"

    Kod zmieniłem na AKKSOL.

    Dodano po 2 [minuty]:

    dawidedziu napisał:
    A przypadkiem nie masz przypisanego rejestratora do innego konta na chmurze Hika?


    Nie mam. Posiadam tylko jedno jedyne konto w chmurze Hik connect
  • #19
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    Dobra, a przypadkiem może nie było tak, że masz rejestrator już wcześniej dodany do jakiegoś innego konta przez poprzedniego użytkownika? Czyli masz rejestrator z np oddania go przez poprzedniego właściciela?
  • #20
    kryst_off
    Poziom 4  
    dawidedziu napisał:
    Dobra, a przypadkiem może nie było tak, że masz rejestrator już wcześniej dodany do jakiegoś innego konta przez poprzedniego użytkownika? Czyli masz rejestrator z np oddania go przez poprzedniego właściciela?

    Tego nie wiem. Kupiłem ze sklepu internetowego od znanego dystrybutora jako nowy. A czy był oddawany , czy nie to nie wiem. Włożyłem do niego dwa dydki po 4TB i tyle, Fizycznie wyglądał na nowy, A czy ktoś rejestrował go wczesniej czy nie tego nie wiem.
  • #21
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    Jeśli nie wiesz to napisz/zadzwoń do dystrybutora - powinni Ci pomóc. Kiedyś miałem właśnie tak, że rejestrator był dodany do niewiadomo jakiego konta i wystarczyło, że napisałem maila wraz ze zdjęciem naklejki od rejestratora i bez problemu usunęli go z tego nieznanego konta.
  • #22
    kryst_off
    Poziom 4  
    W niedzielę przed północą musiałem być w jakimś amoku. Wszedłem na stronę https://euauth.hik-connect.com/, gdzie zarejestrowałem swój profil: login, hasło, email i kraj/regionu.

    W poniedziałek od 9 rano do 23:30 wieczorem mordowałem, aby mieć podgląd przez chmurę. Korzystając z czterech różnych opcji(oczywiście nie na raz):

    - https://euauth.hik-connect.com/ na laptopie
    -iVMS-4200 na laptopie
    - iVMS-4500 na smartfonie
    - Hik-Connect na smartfonie

    próbowałem dodać swój rejestrator do powyżej wspomnianych aplikacji. O ile każda z powyższych aplikacji rozpoznawała numer seryjny mego rejestratora, o tyle nie pozwalała go dodać po wpisaniu kodu weryfikacyjnego. Zawsze był jakiś błąd typu : „Adding device failed” lub ”Dodanie nie powiodło się XXXXXXXXX , Kod błędu OpenSDK [302009]. Przekroczenie limitu czasu odpowiedzi urządzenia.” lub inne podobne komunikaty.

    Byłem załamany, że coś takiego prostego nie chodzi. Kombinowałem już z internetem on Netii, potem z internetem od T-Mobile, nawet przekierowywałem porty, choć wiedziałem, że tego nie trzeba robić w przypadku chmury. Stosowałem dwa różne laptopy, trzy różne smartfony. Nawet napisałem ten post powyżej,że płacę 200 za pomoc. Ciągle brak rezultatu, czyli niemożliwość dodania rejestratora do aplikacji.

    Wielu próbowało mi pomóc i nikomu nie udało się wcelować 100% co jest nie tak. Dziękuję za czas i pomoc ze strony sosarek(w postach) i fakerus (poprzez prywatne wiadomości), ale niestety żaden z nich nie wcelował w sedno problemu ( co zrozumiałe, bo to ciężko zrobić).

    Natomiast dawidedziu zaczął drążyć temat ,że być może już ten nr seryjny był wykorzystany w innym koncie i w ogóle naprowadził mnie pośrednio do znalezienia odpowiedzi. dawidedziu coś krążył koło konta w chmurze /użytkowników itp, a po za tym udzielał innych bardzo sensownych podpowiedzi. Zainspirował mnie do otwarcia mej chmury przez Hi-Connect (nic zlego nie zauważyłem), potem przez IVMS-4500( nic złego tam nie zauwazylem), potem przez IVMS-4200( nic złego tam nie znalazłem, na końcu loguje się używając laptopa na https://euauth.hik-connect.com/, A TAM JAK BYK STOJI NA GŁÓWNEJ STRONIE „COUNTRY/REGION = USA”. A co najważniesze, można tam zmienić email, numer telefonu, ale nie można zmienić regionu, region pozostaje na amen, nie można zmienić tego.

    Postanowiłem usunąc konto, ale nie dało się na tej stronie internetowej. Nie dało się usunąc także na IVMS4200 i na IVMS4500. Jedyna możliwość była usunięcia konta( z moim loginem, emailem i regionem USA) przez aplikacje na smartfonie Hik-Connect. Więc usuwam. A aplikacja wysłała na mojego emaila kod weryfikacyjny, czy to właśnie ja usuwam konto. Wpisałem ten kod 4 cyfrowy i konto znikło na zawsze. Po czym wszedłem jeszcze raz na https://euauth.hik-connect.com/, gdzie zarejestrowałem swój profil w chmurze hik-connect, z tym samym loginem i tym samym emailem, ale regionem jako „Polska”, po czym dodałem swój rejestrator za pomocą nr seryjnego, aplikacja poprosiła o kod weryfikacyjny (ten z rejestratora) i dodała rejestrator i zaczął się świecić na zielono(w aplikacji hi-connect na stronie internetowej) jako online i akceptowalny przez chmure hik-connect. Uffffffff........

    WNIOSEK: Region na moim koncie w chmurze był USA zamiast Polska, co powodowało brak akceptacji nr seryjnego urządzenia przyporządkowanego Polsce, do aktywowania w regionie USA. Sytem nie chciał zatwierdzić rejestratora sprzedanego Polsce na terenie USA - baza danych z numerami seryjnymi na to nie pozwoliła.

    200zł wygrywa dawidedziu, jako ,ze był najbliżej odpowiedzi i odpowiadał sensownie i inspirował i motywował. Profesjonalista.
  • #23
    kryst_off
    Poziom 4  
    Testowałem działanie iVMS-4200 na trzech różnych laptopach( W7, W7,W10) i dwóch różnych Internetach ( T-Mobile(z nieba) i Netia( z kabla).
    Nie ma podglądu na żywo używając wyżej wspomnianych laptopów. Urządzenie jest wykrywalne, ale podglądu nie ma.

    Testowałem działanie iVMS-4500 na trzech różnych smartfonach i jednym tablecie. Prawie to nie działa. Czasami pojawi się obraz z 1 lub z dwóch kamer(na 8 możliwych), po czym się zawiesza, lub znika na zawsze. Urządzenia „widzą”rejestrator ale z podglądem na żywo jest bardzo źle. W zasadzie mogę powiedzieć ,że to nie działa. Test robiłem o różnych porach dnia i nocy i ciągle brak podglądu na żywo.

    Testowałem działanie Hik-Connect na trzech różnych smartfonach i jednym tablecie. W tym przypadku podgląd przez chmurę działa bez problemu na wszystkich urządzeniach i niezależnie od Internetu( Netia upload tylko 1Mbs, T-Mobile 12-16Mbs)

    Na urządzeniach mobilnych mam podgląd za pomocą Hik-Connect, także mogę zignorować niedziałające badziewie iVMS-4500.
    Natomiast chciałbym uzyskać podgląd na żywo na komputerze stacjonarnym i laptopie, a w tych przypadkach niestety iVMS-4200 nie działa. iVMS-4200 coś krzyczało ,ze strumień jest zaszyfrowany, więc odznaczyłem to w setupie, ale niestety nie pomogło.