Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

P0087 niskie cisnienie 1.2THP -

22 Lut 2019 18:49 1338 11
  • Poziom 8  
    Witam problem z silnikiem 1.2 thp. Wyskakuje błąd p0087. Wymieniona pompa wysokiego cisnienia I dalej to samo. Pompa w zbiorniku trzyma cisnienie ok 5,5bar sprawdzone jeżdżąc z w piątym manometrem nie wiem co jeszcze może być wtryski ? Czujnik cisnienia ? Blad wyskakuje podczas jazdy próbnej np 4 bieg z niskich obrotów.
  • Poziom 8  
    Panie regulator jest w tej pompie samochód przyjechał do mnie już z wymienioną pompa hp

    Dodano po 2 [minuty]:

    Spróbuję jeszcze zamówić listwe z wtryskami i czujnikiem akurat jest tania bo kosztuje ok 100zl, tylko raczej rak by któryś dawał za bogato to zaraz sonda by się odezwała. Co myślicie czy te 5.5 Bara to jest chyba odpowiednie cisnienie
  • Poziom 17  
    Ja stawiam raczej że to będzie wina wtryskiwaczy niestety.
  • Poziom 8  
    Dowiedziałem się że inny mechanik wymiana listew z wtryskami normalnie jakieś czary wysokie ciśnienie skacze na wolnych między 32 a 52 bary.
  • Poziom 8  
    Sytuacja trochę sie zmieniła. Samochód dzis podpiołem do diagboxa i moim oczom ukazała sie chyba przyczyna problemu
    Zadana wartość ciśnienia na wolnych 50bar
    Wartość rzeczywista 608 i zmienia się na ja filmie

    [youtube]youtu.be/PP4vSh-OrJo[/youtube][/film]

    Napięcie zmierzone na przewodzie sygnałowym koloru żółtego to 1.45v na wolnych obrotach chyba za dużo ??. Dziwne bo w tym czujniku nie jest on na środku jak zawsze tylko skrajny chyba 3.

    Po podaniu napiecia z zasilacza 0.5v na niego z wypietym czujnikiem wartość ciśnienia to 150 bar. Chyna też coś za dużo i teraz pytanie sterownik czy czujnik (podobno podmieniana listwa)
  • Poziom 32  
    Pompa wymieniana na nowa czy używke? Wypadałoby sprawdzić jakie masz realne ciśnienie po stronie hp.
    Napisz dokładnie co za auto.
  • Poziom 27  
    1 masa, 3 +5V, 2 sygnał (żółtoniebieski)Samochód to 308 t9 2015 1.2 thp
    myślałem ,że chodzi o inne auto
  • Poziom 8  
    Pompa wymieniana 2 razy czujnik też zmieniłem. Nic nie dało. Dziwne jest to ze czasem wyrzuci blad niskiego cisnienia nawet na wolnych obrotach a przy dużym obciążeniu silnika np 4 bieg i niskie obroty zaczyna szarpać i wywala blad zawsze. Samochód to 308 t9 2015 1.2 thp

    Dodano po 13 [godziny] 41 [minuty]:

    Dziwne wg mnie jest działanie regulatora 0% czy to normalne ? Jak regulator jest na 100% to jest maksymalny dopływ paliwa do wtrysków czy zawór zamknięty aby obniżyć ciśnienie ?
  • Poziom 2  
    witam ,doszedles moze co sie stalo w twoim 1,2thp mam ten sam problem i rece mi juz opadaja wymienilem caly uklad paliwowy i polowe czujnikow tego silnika i dalej to samo .regulacja pompy na wolnych 0% gdzie powinno byc 15%

    Dodano po 8 [minuty]:

    mam sprawdzone na 100% sprawne
    pompa HP
    pompa zbioenika
    listawa wtryski i czujnik
    ecu silnika /aktualizaja softu nie pomaga
    rozrzad
    czuniki walkow rozrzadu
    instalacja do czujnikow jest ok
    przpustnica podejrzewalem gdyz auto na wolnych ma 750rpm a powinno byc 850rpm
    czujniki dolotowe
    a silnik dalej na zimnym lub przy wiekszym obciazeniu wywala P0087 z braku regulacji cisnienia pompy hp
    filtra paliwa to auto niema a rurka szczelna
  • Poziom 8  
    Kolego ja odpuscilem z tym autem klient poprostu zabral samochod szkoda mi bylo czasu i nerwow, choc nie powiem ze ciekawy jestem jak sie sprawa zakonczyla