Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Początki Elektroniki Pojazdów -

Czokso 24 Lut 2019 11:26 843 41
    Czokso
    Poziom 2  
    Zacznę od tego, że jestem nowy na forum i nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział dla mojego zapytania. Przechodząc do sedna, jestem po technikum elektrycznym posiadam wszystkie kwalifikacje technika elektryka i SEPy podstawowe (do 1kV), a ostatnio zaczęła interesować mnie elektronika samochodowa i tu pojawia się moje pytanie: w jaki sposób najlepiej zacząć zgłębiać wiedzę na intrygujący mnie temat i jakie kwalifikacje/uprawnienia sobie wyrobić z czasem ? dodam że jestem osobą która jeśli tylko chce z łatwością chłonie nową wiedzę, mam świeżo skończone 21lat zdaną maturkę na całkiem wysokim poziomie i jak pisałem wyżej kwalifikacje e.07 e.08 e.24 (co wydaje mi się tu zbędne) oraz SEPy do 1kV
  • Computer Controls
  • Pomocny post
    bucek21
    Poziom 14  
    Co do elektroniki pojazdowej nie potrzebujesz certyfikatów. Na szkoleniach wiedzy elektronicy tobie nie zdradzą. wszystko zależy w co chcesz uderzyć. Diagnostyka , radia ,immo tuning, liczniki.itp.
    Do wszystkiego potrzebna jest chociaż minimalna wiedza oraz oprogramowanie i sprzęt.
    Uprawnienia sep tobie w tym nie pomogą.
    Jak chcesz więcej się dowiedzieć to pisz na pw i zobaczy w co chcesz uderzyć.
  • Computer Controls
    genek1000
    Poziom 31  
    bucek21 napisał:
    Uprawnienia sep tobie w tym nie pomogą.

Pomogą jeśli pódziesz w pojazdy elektryczne i hybrydowe - choćby dla własnego bezpieczeństwa
    Czokso
    Poziom 2  
    to prawda kolega w technikum mechanicznym własnie robi SEPy żeby móc uczyć się na hybrydach
    CameR

Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Czokso napisał:
    jakie kwalifikacje

Czokso napisał:
    21lat zdaną maturkę na całkiem wysokim poziomie