Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

40m2 czym ogrzać najtaniej

27 Lut 2019 21:38 336 12
  • Poziom 10  
    Jestem młodym człowiekiem(studentem) obecnie mieszkam w starym domy,to nie jest mój dom niestety.
    Zajmuję 2 pomieszczenia o pow. około 40m.(kuchnia i pokój)
    W kuchni stoi kuchnia węglowa Grudziącw której zmuszony jestem palić,
    problem polega na tym iż aby było ciepło w domu muszę cały dzień siedzieć
    w domu i palić,co chwilę trzeba dochodzić ,grzebać i dokładać.
    Przy 0st na zewnątrz przy paleniu cały dzień mam powiedzmy wieczorem 25st. w pokoju
    a w kuchni gdzie stoi ta kuchnia jest ,,Dubaj,, mnie niepotrzebny.
    Po nocy gdy wstaję bywa 10,15st w porywach czyli zimno jak diabli.
    Muszę oczywiście wychodzić na wiele godzin i wygląda to tak że z zimna wracam do zimnego domu,wieczorem zmęczony
    odchodzi mi ochota by palić pół nocy,czyli może głupie ale żyję w zimnie.
    Nie jest to mój dom i nie chcę robić komuś prezentów,więc proszę o rozważenie taniej wersji(wiadomo że student biedny) którą ewentualnie
    kiedyś będę mógł w prosty sposób zdemontować,zabrać lub sprzedać.
    Znajomi którzy się trochę znają każdy doradza co innego czyli już zgłupiałem.
    Myślałem o piecu z podajnikiem na ekogroszek,ale koszta nie małe i każdy mówi że za mała powierzchnia na taki piec.
    Myślałem o tej kuchni którą posiadam Grudziądz, by wstawić do niej wężownicę i podpiąć grzejnik na pokój 20m2.
    Czy lepiej piec CO tylko jaki i jakie grzejniki,jaką powinien mieć moc KW na 40m2.
    Krótko mówiąc wersja nie za droga i taka że jak wrócę późno zacznę palić to bardzo szybko się nagrzeje.Teraz niestety koszmar.
  • Poziom 23  
    Czemu sobie jakiegoś elektryka w pokoju nie postawisz z termostatem i zegarem ??
  • Poziom 10  
    duddy mądry jesteś że hej,gratuluję poczucia humoru
    jak znasz dobrego elektryka to podaj namiary