Witam.
Samochód VW Bora 2.0 AQY 8V 115KM. Instalacja gazowa BRC.
Cały czas mi falują obroty 800 RPM +-30, i na PB i na PLG. Co 2-3 sekundy występują drgania i obroty nagle spadają do 750 obrotów. Jeśli jest włączona klima, jest to jeszcze bardziej odczuwalne i dzieje się to co 1.5 sekundy.
Posiadam auto od ponad dwóch lat, kupione od starszego Pana który posiadał auto przez 8 lat, serwis BRC co 15 tys km. Obroty lekko falują od dnia zakupu ale nie było drgań, myślałem że instalacja jest źle wyregulowana, ale się myliłem.
W aucie wymieniłem przepustnicę, cewkę, świece i kable WN dwukrotnie, wymieniłem przepływomierz i nic się nie zmieniło.
Po wymianie świec i przewodów i regulacji LPG drgania zniknęły, po przejechaniu 300 km zwróciły.
Po wykasowaniu błędów pojawią się po przyjechaniu 200 km, najpierw Emission workshop na zegrach.
Po podłączeniu komputera:
P0422 stały (Główny converter katalityczny, bank 1 - niski próg sprawności)
oraz wypadania zapłonów w każdym cylindrze: P0300, P0301, P0302, P0303, P0304.
Z problemem walczę od dnia zakupu, spalanie mam na poziomie 14-15 L LPG w mieście (Wrocław) i ok. 10 litrów trasa.
Byłem w wielu warsztatach we Wrocławiu i żaden mechanik nie opanował problemu.
Poznałem dobrego mechanika z Ukrainy i mówi że problemem może być EGR lub uszkodzona wiązka silnika.
Co o tym myślicie?
Samochód VW Bora 2.0 AQY 8V 115KM. Instalacja gazowa BRC.
Cały czas mi falują obroty 800 RPM +-30, i na PB i na PLG. Co 2-3 sekundy występują drgania i obroty nagle spadają do 750 obrotów. Jeśli jest włączona klima, jest to jeszcze bardziej odczuwalne i dzieje się to co 1.5 sekundy.
Posiadam auto od ponad dwóch lat, kupione od starszego Pana który posiadał auto przez 8 lat, serwis BRC co 15 tys km. Obroty lekko falują od dnia zakupu ale nie było drgań, myślałem że instalacja jest źle wyregulowana, ale się myliłem.
W aucie wymieniłem przepustnicę, cewkę, świece i kable WN dwukrotnie, wymieniłem przepływomierz i nic się nie zmieniło.
Po wymianie świec i przewodów i regulacji LPG drgania zniknęły, po przejechaniu 300 km zwróciły.
Po wykasowaniu błędów pojawią się po przyjechaniu 200 km, najpierw Emission workshop na zegrach.
Po podłączeniu komputera:
P0422 stały (Główny converter katalityczny, bank 1 - niski próg sprawności)
oraz wypadania zapłonów w każdym cylindrze: P0300, P0301, P0302, P0303, P0304.
Z problemem walczę od dnia zakupu, spalanie mam na poziomie 14-15 L LPG w mieście (Wrocław) i ok. 10 litrów trasa.
Byłem w wielu warsztatach we Wrocławiu i żaden mechanik nie opanował problemu.
Poznałem dobrego mechanika z Ukrainy i mówi że problemem może być EGR lub uszkodzona wiązka silnika.
Co o tym myślicie?