Breżniew wrote: Drut który jest przylutowany do rdzenia cewki odłącz aby nie masował i przylutuj do niego przewód. Do tego przewodu podłącz jedną z końcówek mostka. Drugą kńcówkę mostka podłącz do cewki gdzie masz najwyzsze napięcie . Wyjścia mostka do aku.
ale wtedy ulegnie komplikacji cała instalacja -jak świat światem ,minus instalacji ma byc na masie pojazdu
jak będą sie miały ku temy np światło stop,czy pozycyjne?,chyba że po mostku
niezłym sposobem jest danie zenerki mocy ,ale zamiast rezystora dać żarówkę 21/ 12v,a diodę na 7.5 v
te historie są nieprawdopodobne z tym dodawaniem gazy ispadkiem napięcia-jak już to pradu-chyba że nie masz greatza tylko modół ładowania krtóry ogranicza napięcie [wątpię]
mój stary śp miał wfm -kę i prostownik- to były podpięte 3lub cztery płyty selenowe[niesamowicie elastyczne rozwiązanie ] [ładowanie jednopołówkowe}-płyt selenowych nie dostaniesz w sklepie, ale not problem dać jedną diode np 30 A /50 v i nic nie modyfikować