Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Napęd Elektryczny - Silnik Obcowzbudny Prądu Stałego

04 Mar 2019 16:31 372 1
  • Poziom 2  
    Dzień Dobry
    Jestem Studentem 4 roku Elektrotechniki i mam poważny problem z rozwiązaniem zadania z przedmiotu napęd elektryczny.
    Zadanie brzmi następująco:
    Silnik Obcowzbudny Pn=2Kw 220V 10 A 1430obr/min
    a) znaleźć przebiegi napięcia w czasie wartości Rd tak aby realizować trajektorie jak na rys.
    b) Znaleźć przebiegi zmian rezystancji
    Zadanie rozwiązałem niestety źle, może ktoś podpowie mi jak ja rozwiązać lub miałby czas aby mi je zrobić

Napęd Elektryczny - Silnik Obcowzbudny Prądu Stałego Napęd Elektryczny - Silnik Obcowzbudny Prądu Stałego Napęd Elektryczny - Silnik Obcowzbudny Prądu Stałego Napęd Elektryczny - Silnik Obcowzbudny Prądu Stałego Napęd Elektryczny - Silnik Obcowzbudny Prądu Stałego
  • Moderator
    Mam dwie uwagi. Jak na studenta 4 roku, to pisanie "Silnik Obcowzbudny Pn=2Kw 220V 10 A 1430obr/min" robi bardzo niemiłe wrażenie. "Omc inż." czyli "o mało co inżynier" nie powinien pisać "Obcowzbudny" z wielkiej litery, bo niby z jakiego powodu? To jakiś kuzyn? O tytule już nie wspominam, bo to tragedia. Ale jeszcze gorsze jest "Pn = 2 Kw". Nie znasz jednostki mocy? Symbolem kilowata od wielu lat jest kW, chyba, że wasza uczelnia ma własny jakiś. Jakieś kwartały, cy cuś?