Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

centralny zamek silownik

kudemac 08 Sep 2005 18:31 1176 6
  • #1
    kudemac
    Level 13  
    prosze o pomoc silownik od strony kierowcy nie dziala mi zakazdym razem przez kluczyk ani przez dzyndzelek w dzwiach a przez sterownik na przekaznukach przy pomocy srubokreta dziala co moze byc podpalone w silowniku
  • #2
    zavadz
    Level 12  
    Siłownik od strony kierowcy jest zapewne masterem, jeśli nie działa Ci za pomocą kluczyka, ani za pomocą dzyndzelka, a z centralki chodzi, to nie musi byc nic popalone, poprostu siłownik typu master, ma z jednej strony mikorstyk w środku i on uruchamia reszte sterowników z tego mikrostyku, bo on jest albo zwarty, wówczas zamki powinny sie zamknąć, albo rozwarty, wówczas zamki się otwierają, a jeśli Ci tak nie działa, to porponuje zminić jego ustawienie, nie musi byc nic spalone, wystarczy tylko odkręcić mocowanie z cięgnem i podpiąć tak siłownik, zęby w najniższym połozenkiu siłownika było najniższe położenie dzyndzelka, wówczas powinno działać, a jesli to nie pomoże to zmiania siłownika, bo padł mikrostyk, ale to się rzadko zdarza..
  • #3
    kudemac
    Level 13  
    wlasnie nie wiem czy nie siadly te mikrostyki bo go odkrecilem i wyciagajac go iwciagajac recznie nie zalapuje w tych miejscach co powinien
  • #4
    cobraver
    Level 14  
    krótko mówiąc wymień siłownik lub jesli masz pilota odetnij sterowanie
    a dzyndzelek to mi sie kojarzy z czymś innym....
  • #5
    kzaw
    Level 27  
    Najlepirj wymienić siłownik> Nie ma sensu grzebać w siłowniku gdyż są one najczęściej klejone lub nitowane. A koszt uniwersalnego mastera to ok 18 zł.
  • #6
    kudemac
    Level 13  
    i chyba tak trzeba bedzie zrobic .bo ztymi mikrostykami nic sam nie zrobie
  • #7
    BALLAH
    Level 14  
    Zależy o jakim aucie mówicie. Mam Temprę z fabryczną elektroniką i tam wszystko jest zabudowane wewnątrz zamka. Jest tam siłownik i dwa mikrostyki. Jeden mikrostyk kontroluje położenie siłownika i jest odpowiedzialny m.innymi za zamykanie i otwieranie kluczykiem oraz "dzyndzelkiemi", zaś drugi mikrostyk jest od "komputera" - sprawdza czy drzwi są naprawdę zamknięte.
    Wszystko da się rozebrać (mam w tym doświadczenie), trzeba tylko dobrze pooglądać i zastanowić się co-jeżeli. Mikrowyłączniki są typowe i w moim samochodzie na pewno tańsze od wymiany zamka.