Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Podłączenie pianina Yamacha do laptopa celem nagrywania

06 Mar 2019 21:10 165 5
  • Poziom 2  
    Dzień dobry. To mój pierwszy post, jestem początkujący w temacie audio.
    Mam stare pianino elektryczne Yamacha z wyjściem Audio-out w postaci gniazda duży jack oraz wyjście słuchawkowe. Podłączyłem to do wyjścia słuchawkowego laptopa ASUS (nie mam wejścia audio), zadeklarowałem w Realteku, że jest to wejście mikrofonu. Próba nagrania w Audiacity dała w przypadku podłączenia z Audio-out tylko duży szum (brak dźwięków z klawiszy), a w przypadku podłączenia z wyjścia słuchawkowego duży szum i dźwięki klawiszy. Połączenie zrobiłem przy pomocy kabla mini-jack - minijack + przejściówka duży-jack - mini-jack. Proszę o radę, co powinienem zrobić, aby nagrywać dźwięk z pianina na laptopie.
    Z góry dziękuję.
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Zamiast wejscia mikrofonu w laptopie powinno byc ustawione wejscie liniowe sproboj w taki sposob
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Witam
    Wybór wejścia, jako mikrofon to zły wybór. Mikrofon ma bardzo mały sygnał w porównaniu do audio-out. Duże szumy wynikają z dużego wzmocnienia przy takiej konfiguracji karty dźwiękowej. Po podłączeniu wtyku jack do laptopa z listy należy wybrać wejście liniowe. Sprawdziłem w swoim laptopie i jest coś takiego. Inna opcja to zakup karty dźwiękowej pod USB (zewnętrznej). Przy wyborze opcji mikrofon trzeba by zbudować dzielnik sygnału zmniejszający poziom.
    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Dziękuję, za sugestie, ale niestety na liście nie ma line-in. Są do wyboru tylko : wejście mikrofonu, wyjście na głośnik, na słuchawki i na head-set (słuchawki z mikrofonem). Driver Realteku mam zaktualizowany. Windows 10. Spróbuję z zewnętrzną kartą USB.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    sir-Gio napisał: