Witam,
Szanowni, stwierdzono wyciek z maglownicy.
MIast wymieniać uszczelki serwis sugeruje regenerację maglownicy.
No i tu pytanie...
Stacjonarna regeneracja to tak 1500 zł lekką ręką (w tym czasem wymiana maglownicy a czasem nie) i auta brak na blisko miesiąc.
Można szybciej, przez internet ale trzeba znać typ maglownicy a jak go poznać bez rozbiórki auta?
Jak to na właściciela przystało, posiadam VIN ale nie znalazłem w żadnym dekoderze takich informacji.
Może jakieś sugestie?
Pozdrawiam!
Szanowni, stwierdzono wyciek z maglownicy.
MIast wymieniać uszczelki serwis sugeruje regenerację maglownicy.
No i tu pytanie...
Stacjonarna regeneracja to tak 1500 zł lekką ręką (w tym czasem wymiana maglownicy a czasem nie) i auta brak na blisko miesiąc.
Można szybciej, przez internet ale trzeba znać typ maglownicy a jak go poznać bez rozbiórki auta?
Jak to na właściciela przystało, posiadam VIN ale nie znalazłem w żadnym dekoderze takich informacji.
Może jakieś sugestie?
Pozdrawiam!