Witam, od pewnego czasu po włączeniu aplikacji Netflix na moim telewizorze i próbie włączenie serialu lub filmu występuje następujący komunikat:
"Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł", poniżej widnieje tvq-pm-100 (5.2.12).
Kiedy włączam ten sam serial lub film na innym telewizorze lub komputerze podłączonym do tej samej sieci WIFI wszystko działa, więc nie jest to wina sieci. Przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych nie podziałało, a aktualizacji przez WIFI nie mogę zrobić. Szukałem plików do aktualizacji przez USB, jednak strona producenta świeci pustkami. Jeżeli ktoś mógłby pomóc mi znaleźć te pliki lub rozwiązać problem w inny sposób byłbym bardzo wdzięczny
.
"Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł", poniżej widnieje tvq-pm-100 (5.2.12).
Kiedy włączam ten sam serial lub film na innym telewizorze lub komputerze podłączonym do tej samej sieci WIFI wszystko działa, więc nie jest to wina sieci. Przywrócenie telewizora do ustawień fabrycznych nie podziałało, a aktualizacji przez WIFI nie mogę zrobić. Szukałem plików do aktualizacji przez USB, jednak strona producenta świeci pustkami. Jeżeli ktoś mógłby pomóc mi znaleźć te pliki lub rozwiązać problem w inny sposób byłbym bardzo wdzięczny
