Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hyundai Tucson 2.0 CRDI - Po rozgrzaniu gaśnie .

czolo81 09 Mar 2019 18:41 1167 11
  • #1
    czolo81
    Level 17  
    Jak w temacie auto po odpaleniu normalnie jedzie jednak po osiągnięciu optymalnej temperatury gaśnie . Trzeba odczekać około 20 minut i auto odpala możemy się cieszyć z kilku kilometrów jazdy . Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd w układzie zasilania paliwa . Zbiornik wyczyszczony filtr paliwa nowy . Co mnie zdziwiło to po wyjęciu zaworu ciśnienia to jego trzpień był obklejony jak by niebieskim plastikiem . Rok produkcji 2005 .
  • #3
    adam640
    Level 20  
    Czujnik (zawór) ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej do wymiany.
  • #6
    czolo81
    Level 17  
    A to kolego czujnik czy zawór . Bo w tym modelu zawór [regulator] jest na końcu listwy a czujnik ciśnienia jest wkręcony na środku . Nie są to tanie rzeczy też o tym regulatorze myślę ale właśnie chcę się jeszcze poradzić .
  • #7
    adam640
    Level 20  
    Obstawiam bardziej na zawór regulacji ciśnienia paliwa 31402-27000, widziałem na allegro używkę za 99,00 zł i w takim wypadku zaryzykowałbym wymianę, aby wyeliminować przyczynę. Zawsze jest ryzyko, że można się pomylić, alby tego uniknąć pozostaje jedynie serwis.
  • #9
    4495redberet
    Level 26  
    U mnie taki objaw dawał uszkodzony czujnik położenia wału.
    Możesz też zobaczyć do baku czy nie łuszczy się farba i zatyka sitko pompy,chociaż tu daje trochę inny objaw ,ale kto wie.
    Ja obstawiam czujnik położenia wału ewentualnie położenia wałka rozrządu.
    I zobacz sobie jeszcze na przekaźniki w puszce pod maską z prawej strony koło filtra powietrza. Wyciąg je i popatrz na nóżki. Tam możesz mieć niezła masakrę czyli śniedź i utlenione styki.
  • #10
    czolo81
    Level 17  
    Tucson zdiagnozowany . Czujnik położenia wału, regulator ciśnienia. Dodatkowo turbina do wymiany ( to wiedziałem) regenerowana leżała w bagażniku . Do uszczelnienia pompa wysokiego ciśnienia. Tak więc cennik . Używany regulator 300 , czujnik walu nowy jeszcze nie wiem , nowa bieżnia do paska akcesoriów,nowy pasek klinowy. Za to wszytko plus robocizna 1500. Plus wymiana turbiny 300 i uszczelnianie pompy 230 , czyszczenie układu dolotowego 150 .
  • #11
    4495redberet
    Level 26  
    Dużo się tego nazbierało,ale dla mnie był to czujnik położenia wału.