Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Hyundai Tucson 2.0 CRDI - Po rozgrzaniu gaśnie .

czolo81 09 Mar 2019 18:41 2052 11
Relpol
  • #1
    czolo81
    Level 17  
    Jak w temacie auto po odpaleniu normalnie jedzie jednak po osiągnięciu optymalnej temperatury gaśnie . Trzeba odczekać około 20 minut i auto odpala możemy się cieszyć z kilku kilometrów jazdy . Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd w układzie zasilania paliwa . Zbiornik wyczyszczony filtr paliwa nowy . Co mnie zdziwiło to po wyjęciu zaworu ciśnienia to jego trzpień był obklejony jak by niebieskim plastikiem . Rok produkcji 2005 .
  • Relpol
  • Relpol
  • #3
    adam640
    Level 20  
    Czujnik (zawór) ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej do wymiany.
  • #6
    czolo81
    Level 17  
    A to kolego czujnik czy zawór . Bo w tym modelu zawór [regulator] jest na końcu listwy a czujnik ciśnienia jest wkręcony na środku . Nie są to tanie rzeczy też o tym regulatorze myślę ale właśnie chcę się jeszcze poradzić .
  • #7
    adam640
    Level 20  
    Obstawiam bardziej na zawór regulacji ciśnienia paliwa 31402-27000, widziałem na allegro używkę za 99,00 zł i w takim wypadku zaryzykowałbym wymianę, aby wyeliminować przyczynę. Zawsze jest ryzyko, że można się pomylić, alby tego uniknąć pozostaje jedynie serwis.
  • #9
    4495redberet
    Level 27  
    U mnie taki objaw dawał uszkodzony czujnik położenia wału.
    Możesz też zobaczyć do baku czy nie łuszczy się farba i zatyka sitko pompy,chociaż tu daje trochę inny objaw ,ale kto wie.
    Ja obstawiam czujnik położenia wału ewentualnie położenia wałka rozrządu.
    I zobacz sobie jeszcze na przekaźniki w puszce pod maską z prawej strony koło filtra powietrza. Wyciąg je i popatrz na nóżki. Tam możesz mieć niezła masakrę czyli śniedź i utlenione styki.
  • #10
    czolo81
    Level 17  
    Tucson zdiagnozowany . Czujnik położenia wału, regulator ciśnienia. Dodatkowo turbina do wymiany ( to wiedziałem) regenerowana leżała w bagażniku . Do uszczelnienia pompa wysokiego ciśnienia. Tak więc cennik . Używany regulator 300 , czujnik walu nowy jeszcze nie wiem , nowa bieżnia do paska akcesoriów,nowy pasek klinowy. Za to wszytko plus robocizna 1500. Plus wymiana turbiny 300 i uszczelnianie pompy 230 , czyszczenie układu dolotowego 150 .
  • #11
    4495redberet
    Level 27  
    Dużo się tego nazbierało,ale dla mnie był to czujnik położenia wału.