Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C4 2013 r 2.0 hdi - check engine nie ogranicza mocy

09 Mar 2019 19:37 813 5
  • Poziom 11  
    Czy problem został rozwiązany ??
    U mnie citroen c4 grand picasso 2013 r 2.0 hdi 163 km
    Błąd P2125 Elektryczna Przepustnica Mieszania Powietrza
    -Stały
    Błąd P2141 Elektryczna Przepustnica Mieszania Powietrza
    - Zwarcie z masą
    - nieciągły

    Czego się zaczepić
    Wyświetla check engina nie ogranicza mocy po usunięciu błędów na zgaszonym silniku jest dobrze przez 2-3 uruchomienia i później wraca check

    Moderowany przez CameR:

    Wydzielono z archiwalnego tematu:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3124581.html
    Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.

  • Poziom 13  
    Niestety, oddalem na szrot, bo juz go rdza brala i ponownie odzywal sie lancuch rozrzadu, do konca jezdzil z bledem.
  • Poziom 30  
    kilof_1 napisał:
    Czego się zaczepić

    Dlaczego pytasz ? Przepustnica lub wiazka. Ewentualnie ecu jezeli ktos grzebal np z egr lub dpf.
  • Poziom 11  
    Samochód jest z 2013 r kupiony przeze mnie w tamtym tygodniu z leasingu auto serwisowane lecz stało około rok na placu z padniętą baterią. Akumulator wymieniony na nowy,
    błędy usunięte, jedynie został błąd czujnika poziomu oleju który wymieniłem, błąd zniknął a w zamian pojawił się ten który opisałem w powyższym poście.
    Moje pytanie polega na tym czy może należy przeprowadzić jakąś kalibrację egr ?? Mój Delphi z azji nie ma takiej opcji.
  • Poziom 30  
    Odlacz akumulator na 10 min i pojezdzij sam sie nauczy jezeli chodzi o egr.
    Wyczysc wtyki przy ecu.
    Podlacz zewnetrznie stary czujnik oleju i sprawdz czy blad wrucil i czy aktywne sa obecne.
  • Poziom 11  
    Dzień Dobry
    Problem został rozwiązany
    Przyczyną usterki była gruszka podciśnieniowa sterująca przepustnicą przy kolektorze ssącym
    Plastikowa końcówka cięgna która jest założona na dźwignie sterującą przepustnicą się wypracowała (wyklepala) miała luz i nie domykała przepustnicy np przy gaszeniu.
    Gruszkę zdemontowałem włożyłem w końcówkę cięgna śrubę m6 zalałem klejem JB WELD odczekałem 24 godz wykręciłem śrubę.
    Gruszkę zainstalowałem w samochodzie cięgno weszło pasownie na dzwigienkę błąd skasowany problem ustał.
    Pozdrawiam