Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Astra G brak ciśnienia na jednym cylindrze

10 Mar 2019 13:52 1644 6
  • Level 3  
    Witam mam problem z Astra G II silnik 1.4 16V 65 koni. Problem jest z 1 cylindrem od rozrządu robiłem kompresję i pokazuje mi ledwo 3 atmosfery gdzie inne cylindry mają po 14. Co może być tego przyczyną i czy można jakoś na tym jeździć ?
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 8  
    Spróbuj próby olejowej będziesz wiedział gdzie jest przyczyna .Lejesz niewielka ilość oleju w dziury po wykręconych świecach i sprawdzasz jeszcze raz kompresję. Jak się uszczelni to pierścienie tłokowe a jak się nie uszczelni to problem leży w głowicy w zaworach albo gniazdach zaworowych.

    Dodano po 3 [minuty]:

    A kompresję jak sprawdzałeś wkręciłeś przewód do sprawdzania czy wcisnołeś na takiej gumowej uszczelce? Jeśli to drugie to jest mało wiarygodne bo ciężko jest mocno docisnąć ten manometr gdzie wypycha go ciśnienie sprężania. Auto w gazie? Czy czysta pb?
  • Level 3  
    Wkrecalem przewód w miejsce świecy. Auto na benzynę
  • Level 8  
    To zostaje próba olejowa .Daj znać co po próbie wyszło.
  • Level 3  
    Niestety próba olejowa nic nie dała i dalej stoi na 3 atmosferach
  • Level 8  
    To głowica do zrzutu , na komplet zawory gniazda szlif płaszczyzny no i oczywiście szczelność,uszczelka pod głowicą i jak Ci bierze olej to od razu bym zrobił pierścienie tłokowe .Do tego musisz doliczyć olej filtr oleju i płyn chłodniczy. Pytanie czy chcesz dołożyć bo na pewno zakręci się koło 1000zł a jeśli z rozrządem to pewnie więcej .

    Dodano po 15 [minuty]:

    Jest jeszcze jedna opcja, dmuchnąć w otwór świecy sprężonym powietrzem najlepiej z dmuchawki tylko szczelnej. Nie próbowałem tego ale z opisu wynika że gdy dmuchniesz powinno dać się sprawdzić gdzie ucieka ciśnieńie jeśli ucieka bagnetem albo korkiem wlewu oleju to nieszczelne pierścienie a jeśli ucieka kolektorem wydechowym albo ssącym to głowica nieszczelna musisz tylko dopatrzeć się które zawory są zamknięte a które otwarte bo jak będą otwarte to oczywiste że będzie uciekało ciśnienie najprościej to sprawdzić zrzucając kolektor i wtedy zobaczysz który zamknięty a który otwarty.