Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump?

CrisELDi 12 Mar 2019 20:25 699 2
  • #1
    CrisELDi
    Level 14  
    Witam
    Traffic 2.0 115DCi 2007r

    Mój problem to brak pełnej mocy, ciężko się zbiera i dużo pali na autostradzie. Ale zwróciłem na uwagę iż po 9 dniach postoju samochodu pedał sprzęgła opadł sam do połowy, po dwukrotnym naciśnięcia pedała sprzęgła wrócił na swoją pozycje, normalnie tego problemu nie widziałem, tyko po dłużej przerwie jak jest nie używany.
    Sprawdziłem wycieki i nic na pompie.

    Sprawdziłem Clipem czy coś pokazuje ale także nic pokazuje tylko stare błąd:(po tym jak wjechałem lewym kołem w dużą kałuże wody i samochód zawiesił się na 700-800 na biegu jałowym i nie chciał jechać ale po 20mnit. wrócił do normy)



    Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump? Renault Traffic 2.0 - Brak mocy,Czy to Vacuum Pump?

    Nie jestem za bardzo zapoznany z clipem wię wybrałem kilka zrzutów.
    Także na problem zwrócił moją uwagę film:
    Code: html
    Log in, to see the code

    Który przedstawia podobny problem.

    Jak diagnozować taki problem?

    Na koniec ( może to ma znaczenie) istnieje problem nie wielki z odpalaniem na zimnym, potrzebuje troszkę czasu aby odpalić ale odpala bez problemu.

    Poz.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    brani
    Level 17  
    CrisELDi wrote:
    brak pełnej mocy, ciężko się zbiera i dużo pali na autostradzie
    turbo
  • #3
    CrisELDi
    Level 14  
    Chyba to także podejrzewam iż nie wyczuwam aby turbo kopało jedzie bo jedzie. Ok będę szukał...

    Ale widzę iż jeżeli pompa nie działa lub jest nieszczelna turbo nie będzie działało prawidłowy w tym ERG itp.

    Polecam film, test vacuum pump.

    https://www.youtube.com/watch?v=-lgYAS3GoiE



    Wracając do tematu nadal nie rozwiązałem problemu z brakiem mocy. Zrobiłem test: (Temperatura silnika 50%)
    - Bezpośrednio za Vacuum Pump utrzymuje ciśnienie równe 27.5 inHg (700mmHg) VAC , tak samo przy poruszaniu się samochodem za i przyspieszaniu nie zmienia się.
    - Sprawdziłem gruszkę na turbo i trzyma podciśnienie,
    - Wpiąłem się w linie podciśnienia (T) "gruszki turbo" za zaworem kontrolującym gruszkę turbo, na biegu jałowym podciśnienie utrzymuje się na 27.5inHg, podczas przyspieszanie do i przekraczaniu około 2000 wskaźnik szarpnie nie równo na 14-17inHG i wraca szybko 27.5inHg, dochodząc do 3000 bez zmian (nie jest to reguła ale tak najczęściej się dzieje szarpnie przy 2000)
    - Po odłączeniu układu podciśnienia podczas jazdy niema różnicy zachowuje się tak samo, brak mocy... :|

    Nie rozumiem kiedy zawór ma zamykać się, wiec pytam czy to normalne zachowanie? I co znaczy brak reakcji na odłączony przewód podciśnienia.?
    :cry:

    Czy mogę jeszcze coś zrobić? Czy jeszcze sprawdzić czujnik podciśnienia na turbo?

    Mile widziane wszelkie podpowiedzi.