Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] HP 6560b i5 8GB RAM 240GB SSD - Win10 i chyba proste) pytania

13 Mar 2019 15:22 489 6
  • Poziom 11  
    Dotyczy: HP 6560b i5 8GB RAM 240GB SSD 15.6 USB 3.0 WIN 10 "Home"

Witam,
    Jestem zupełnie zielony w sprawach obsługi tego laptopa - zakup laptopa i pierwszy kontakt z Win10 (po Win XP).
    Prośba o krótkie wskazówki.
    1. Są partycje C i D. Próbowałem zapisać z poczty plik na C:\ i system (zalogowany jako user) nie pozwolił na to. Jak ustawić, abym miał jako user możliwości admin?
    2. Nie działa mi kombinacja klawiszy fn+F9 i fn+F10 (rozjaśnianie/ściemnianie monitora). Działa to z pulpit/właściwości. Można te przyciski uaktywnić? Kombinacje ze zgłośnieniem/sciszeniem głośnika działa. Działa też kombinacja z F3 ("księżyc") ale co to powoduje? Czy to "hipernacja"?? Poruszenie myszką nie powoduje pojawienia się ekranu. Trzeba włączyć komputer. Jest to zalecane?
    3. Został przez aplikację TeamViewerQS zainstalowany Thunderbird 60.5.3 32 bity. Pomógł mi awaryjnie kolega, niestety nie dysponuje wolnym czasem. W komputerze z XP był Thunderbird 52.9.1 32 bit. Próbowałem dokonać jakiegoś eksportu/importu kont i wiadomości z podfolderami. Nie udało się. Wyczytałem, że należy przekopiować folder (katalog) Mail z ...Roaming/Thunderbird/profiles/2et12j2o.default/Mail. Zrobiłem to przez dysk zewnętrzny. Niektóre pliki zostały nadpisane. Okazało się, że to nic nie daje. Konta i wiadomości się nie zaimportowały. Dziś z ręki założyłem konta. Inna jest "architektura" tego programu. Większość starszych wiadomości się ukazała. Nowe, akurat z Odebrane i Wysłane już nie. Pytanie: Czy dokonać jeszcze raz przekopiowania całego folderu Mail z już założonymi kontami? Coś dobrego to da? (przeniesie aktualnie wszystkie wiadomości, bez destrukcji).