Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

KTM exc 125 - podłączenie świateł

14 Mar 2019 10:12 1170 2
  • Poziom 3  
    Witam motocykl to KTM exc 125 z 1999 roku. Problem jest taki, że instalacja elektryczna jest pokopana (FOTO poniżej).
    Nie mogę wyodrębnić jednej strony z pdf (schemat znajduje się na stronie 141

    http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTM125-200_1999-2003ServiceManual.pdf

    Jeżeli ktoś by miał wchodzić to jest tam przedział na różne roczniki, pojemności, rynki więc proszę wyszukać KTM exc 125 z 1999r EUROPA.

    Motocykl odpala, iskra jest, tutaj nie szukam problemu lecz potrzebne są światła byle jakie ale żeby były. Pierwsze pytanie to jak sprawdzić stator, a dokładniej cewki odpowiedzialne za światła, żeby nie robić potem następujących czynności na darmo. Miernik posiadam, w co się wpiąć, jak itd.

    Efekt jaki bym chciał uzyskać to po odpaleniu motocykla pali się światło tylne oraz przednie krótkie i NIC więcej. Nie wiem jak było w tym modelu czy światła dało się wyłączyć żeby w ogóle nie świecił czy nie. Tylko tyle bo motocykl z racji wieku i przewijania się paru innych użytkowników elektrycznie jest w słabym stanie.
    KTM exc 125 - podłączenie świateł
    Mając schemat poradził bym sobie to podłączyć tylko, że w moto występują następujące braki:
    -5,6 to rozumiem są czujniki świateł stop które po naciśnięciu dźwigni jednej lub drugiej zapalają stop więc tu jest ich brak,
    - 8 klakson też brak więc w sumie mogłem o tym nie pisać,
    - lampa przednia jest od nowszego modelu więc kolory kabelków mogą być inne ale to się ogarnie,
    - najważniejsze, cały przełącznik w którym znajduje się gaszenie, klakson, przełączanie między światłami jest zepsuty, działa tylko wyłączanie

    Proszę o odpowiedź więc jak podłączyć tylną lampę i przednie światło krótkie czyli chyba (mijania) poprzez pominięcie elementów 5,6 ze schematu oraz 4. Jak najprostszy sposób i oczywiście żeby przechodziło to przez co tam trzeba chyba (regulator, konwektor) tak żeby nie paliło żarówek. Wpinanie się przez kostki być może będę musiał pominać ze względu na ich stan więc ładnie to zrobie na opaski termokurczliwe itp.
  • Poziom 26  
    Zrób printscreena ze schematem twojego sprzęta a nie każ jeszcze ludziom tracić czas na szukanie. W pdf jest wszystko ładnie opisane, są schematy i metody diagnostyki.
  • Poziom 3  
    TM85 napisał:
    Zrób printscreena ze schematem twojego sprzęta a nie każ jeszcze ludziom tracić czas na szukanie. W pdf jest wszystko ładnie opisane, są schematy i metody diagnostyki.


    Ja napisałem, że jeżeli coś potrzeba to jest cała serwisówka i podałem mój model bo czasem jedna jest od jednego moto, a czasem w jednej jest kilka modeli... Wchodzisz w link jedziesz w dół na 141 i jest ten schemat zajmuje to maksymalnie 10 sekund więc nie wiem czemu mówisz, że komuś nakazuje tracić czas żeby szukał. Screen nie problem zrobić tylko, że w pionie jest pokazane i jak oddale to gówno widać... Jeżeli nie chcesz to nie pomagaj..

    Masz screena jeżeli ma być widać całość to tak to wygląda, chyba, że przybliże i zrobie ze 3 wtedy na pewno się każdy połapie. Wyjaśniłem tylko, że nie mogę tak zrobić i proszę żeby wejść sobie w link na strone 141 (max 10 sekund roboty) no ale chcesz to masz.. Przepraszam w ogóle, że zabrałem Ci czas na odpisanie tych kilku zawistnych słów :) KTM exc 125 - podłączenie świateł

    Dodano po 6 [godziny] 47 [minuty]:

    Pomierzyłem rezystencje, moje wyniki dla KOKUSAN 2k-3 to:
    Pulser Coil 95
    Exciter 14.5
    Te dwa wyżej by się zgadzały, ale te niżej?
    Charge Coil;
    ground yellow: 01.2
    yellow-white: 00.4

    Pomiary robione w ok 20C .

    Sprzęt na pomiar mam ustawiony tak jak poniżej na fotce, czy nie powinna być tam jeszcze 20 przed 200? Choć raczej patrząc po internecie nie widziałem. Powinno mierzyć mi 0.xx czyli po kropce dwie cyfry, a nie tak jak tu. Czy da się to jakoś przestawić bo próbowałem na wszystkich opcjach i nic. Charge Coil to w tłumaczeniu cewka ładowania. Czy możliwe, że te pomiary są OK i te cewki są spalone od świateł ? KTM exc 125 - podłączenie świateł
    KTM exc 125 - podłączenie świateł