Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Skoda Fabia I 1.4MPI 2002r. - Wymiana sterownika centralnego zamka

17 Mar 2019 08:20 270 4
  • Poziom 3  
    Witam wszystkich.
    Spalił mi się moduł centralnego zamka, oryginalny od nowości. Miałem 4 drzwi zamykane/otwierane z 2 pilotów. Bez opcji z szybami, bez bagażnika. Awaryjne przy tym mrygaly a jak auto było zamknięte, w środku na desce migala dioda. Zamykanie/otwieranie mechaniczne drzwi kierowcy zamykało/otwierało wszystkie.

    Teraz tak - poszedłem do sklepu, poprosiłem o moduł sterowania centralnego zamka, powiedziałem że do 4 drzwi itp.
    Dostałem jakieś uniwersalne coś,
    Skoda Fabia I 1.4MPI 2002r. - Wymiana sterownika centralnego zamka
    Skoda Fabia I 1.4MPI 2002r. - Wymiana sterownika centralnego zamka
    Po wyciagnieciu starej centralki jak patrzę na nową to jest wszystko do bani. Jak z tej nowej mam podłączyć zasilanie 4ch siłowników, styczniki od zamka drzwi kierowcy, nie mówiąc już o tej durnej diodzie. Jak patrzę na alle-drogo to chyba wszystkie sterowniki tak wyglądają. A opis wyjść i sygnał wskazuje na to że te sterowniki maja chyba sterować jeszcze czymś innym po drodze?? Chociaż w instrukcji mojego nowego napisali że można obciążyć go do 15A, że steruje zamkiem elektrycznym jak i pneumatycznym.

    To jak to wreszcie jest?
    Da się to moje podłączyć do siłowników?
    Czy kupiłem moduł ZDALNEGO STEROWANIA zamka a nie właściwy moduł sterowania silownikami?
  • Poziom 43  
    Kupiłeś właściwy moduł , wystarczy stary odłączyć i ten podłączyć i musi działać.
  • Poziom 3  
    Stary ma zupełnie inne wyjścia.
    Stary ma wyjście na 2 kable od silownika niebieski i zielony, 3 kable na krancowki drzwi kierowcy brązowy, biały, niebiesko-zielony, 2 kable do diody LED, 2 kable do przycisku programowania, 2 osobne pomarańczowe do świateł awaryjnych, 3 kable kolorowe nie podłączone, i 2 czarne nie podłączone, no i zasilanie czarny i czerwony.

    A mój ma co? Zasilanie czarny i czerwony, brązowy jeden do migaczy (jak podlacze go do tamtych dwóch pomarańczowych to świecą mi się wszystkie awaryjne przy kierunkach w lewo czy prawo (zwarcie jest). I mam dwa kable sygnał otwórz i sygnał zamknij. Gdzie niby mam podłączyć zasilanie siłowników a potem 3 kable od krancowek? Siłowniki nie działaj bez odpowiedniego przełączania krancowkami
  • Poziom 43  
    RobertGrzelak1984 napisał:
    Gdzie niby mam podłączyć zasilanie siłowników a potem 3 kable od krancowek? Siłowniki nie działaj bez odpowiedniego przełączania krancowkami


    NO widzisz podłączenie c.z. to nie pikuś.

    Z tych 6 od góry masz odpowiednio podłączyć , na siłowniki, a do brązowego dodać 2 diody 3A połączone anodami do brązowego i katodami to kierunków.
  • Poziom 3  
    Nowa centralka zamontowana, w uproszczony sposób, ale działa. Kupa roboty ze znalezieniem kabli.