Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Microlab solo 6c tłumienie

17 Mar 2019 12:17 381 21
  • Poziom 9  
    Witam, ww głośnikach zauważyłem dziwne zjawisko, gdy dźwięk przechodzi z wysokich tonów na niskie pojawia się tłumienie (ściszają się), druga sprawa jeden głośnik powyżej 30 poziomu zaczyna trzeszczeć, po zamianie kanałów problem znika, wgl głośniki kiedyś grały dużo lepiej.
    Zrobiłem fotki płytek może ktoś coś zauważy, moja uwagę przykuło miejsce zaznaczone na czerwono, obejrzałem tranzystory (sprawdzałem miernikiem), kondensatory itp nie zauważyłem nic szczególnego, jestem laikiem także możne dlatego :D
    Może ktoś będzie wiedział jaki układ odpowiada za to zjawisko.
    Microlab solo 6c tłumienie Microlab solo 6c tłumienie
  • Admin grupy audio
    rosiu1994 napisał:
    gdy dźwięk przechodzi z wysokich tonów na niskie pojawia się tłumienie (ściszają się)

Czyli co dokładnie się dzieje? Jakoś nie jestem w stanie sobie wyobrazić tego o czym piszesz.

rosiu1994 napisał:
    druga sprawa jeden głośnik powyżej 30 poziomu zaczyna trzeszczeć, po zamianie kanałów problem znika

A gdzie te kanały zmieniasz?

rosiu1994 napisał:
    moja uwagę przykuło miejsce zaznaczone na czerwono

Co takiego szczególnego przykuło Twoją uwagę? Ja tu nic niezwykłego nie widzę.
  • Poziom 9  
    Cytat:
    Czyli co dokładnie się dzieje? Jakoś nie jestem w stanie sobie wyobrazić tego o czym piszesz.

Nie wiem jak to wytłumaczyć, tak jak bym w momencie przejścia odwrócił głośnik do ściany albo zakrył po prostu.
    Cytat:

Zamieniałem wtyki cinch
    Cytat:
    Co takiego szczególnego przykuło Twoją uwagę? Ja tu nic niezwykłego nie widzę.

Dwa luty zwierają, czytałem że te głośniki mocno się grzeją
  • Poziom 9  
    W jakim sensie za duży??
  • Poziom 9  
    Zjawisko pojawia się podczas słuchania na komputerze i na telefonie
  • Admin grupy audio