Witam.
Poniżej przedstawiam logi grup 003, 008, 011 dynamiczne, 003 statyczne i BS, 011 BS. Wężyki podciśnienia są w stanie bdb, sztanga rusza się od dechy do dechy bez przycinek, żadnych łatwych do zaobserwowania nieszczelności w dolocie znalazłem (ciśnienie około 0,5 bar podane do dolotu z zatkanym otworem odmy nie spada i nie słychać żadnych syków) Nie wiem czy to dobry test. Wibracje silnika są raczej nadmierne, najbardziej wyczuwalne na wolnych obrotach. W całym zakresie obrotowym też występują z siłą zależną od prędkości i obciążenia.
Osoby chętne i zdolne do wnikliwej analizy problemu proszone są o wyrażenie opinii w tym temacie.

Poniżej przedstawiam logi grup 003, 008, 011 dynamiczne, 003 statyczne i BS, 011 BS. Wężyki podciśnienia są w stanie bdb, sztanga rusza się od dechy do dechy bez przycinek, żadnych łatwych do zaobserwowania nieszczelności w dolocie znalazłem (ciśnienie około 0,5 bar podane do dolotu z zatkanym otworem odmy nie spada i nie słychać żadnych syków) Nie wiem czy to dobry test. Wibracje silnika są raczej nadmierne, najbardziej wyczuwalne na wolnych obrotach. W całym zakresie obrotowym też występują z siłą zależną od prędkości i obciążenia.
Osoby chętne i zdolne do wnikliwej analizy problemu proszone są o wyrażenie opinii w tym temacie.




