Cześć!
Głowię się nad problem w 407 2,0 16V 136KM + LPG Zenith. Auto prawidłowo pracuje i zapala w trybie awaryjnym na LPG, na benzynie nie odpala. Po przełączeniu z LPG na benzynę, wypadają zapłony, falują obroty. Podczas jazdy na benzynie, podczas zmiany obciążenia alternatora(np. przełączenie świateł) silnik szarpię i gaśnie. Zmierzone napięcie akumulatora przy wyłączonym silniku 12,7V, przy włączonym 14,7V. W Diagboxie, kalkulator silnika pokazuje zaniżone wartości, odpowiednio 10,7V i 12,5V przy włączonym. Po stronie benzyny, przekaźnik od pompy paliwa działa, pompa pracuje prawidłowo. Brak błędów w Diagboxie, za wyjątkiem przekaźnika motowentylatora, który to pojawił się już wcześniej. Wymienione świece, cewka, jednak na LPG pracuje idealnie. Parametry wtrysków benzyny prawidłowe, żaden nie leje. Obstawiam problem po stronie instalacji elektrycznej, gdzieś pomiędzy ECU silnika a BSM, jak to zdiagnozować? Może BSM padnięte? Jeśli chodzi o mapę silnika, instalacja LPG jest prawidłowo wyregulowana. Profilaktycznie przeprowadzilem ponowną adaptacje przepustnicy, bez zmian. Proszę o wskazówki.
Głowię się nad problem w 407 2,0 16V 136KM + LPG Zenith. Auto prawidłowo pracuje i zapala w trybie awaryjnym na LPG, na benzynie nie odpala. Po przełączeniu z LPG na benzynę, wypadają zapłony, falują obroty. Podczas jazdy na benzynie, podczas zmiany obciążenia alternatora(np. przełączenie świateł) silnik szarpię i gaśnie. Zmierzone napięcie akumulatora przy wyłączonym silniku 12,7V, przy włączonym 14,7V. W Diagboxie, kalkulator silnika pokazuje zaniżone wartości, odpowiednio 10,7V i 12,5V przy włączonym. Po stronie benzyny, przekaźnik od pompy paliwa działa, pompa pracuje prawidłowo. Brak błędów w Diagboxie, za wyjątkiem przekaźnika motowentylatora, który to pojawił się już wcześniej. Wymienione świece, cewka, jednak na LPG pracuje idealnie. Parametry wtrysków benzyny prawidłowe, żaden nie leje. Obstawiam problem po stronie instalacji elektrycznej, gdzieś pomiędzy ECU silnika a BSM, jak to zdiagnozować? Może BSM padnięte? Jeśli chodzi o mapę silnika, instalacja LPG jest prawidłowo wyregulowana. Profilaktycznie przeprowadzilem ponowną adaptacje przepustnicy, bez zmian. Proszę o wskazówki.