Auto Bil wrote: Zobacz w parametrach bieżących czy widzi obroty wału a morze bezpiecznik od wtrysków zjarany?
Witam , po długiej batalii jestem dałeś w ciemnym lesie.
Czujnik położenia walu wymieniony profilaktycznie lexia widzi obroty silnika -160 , pokazuje dalej zwarcie do plusa wtrysków ,oprócz tego w zakładce wtryski pokazuje mi blad wentylatora , czy to może być jakiś trop?
Wszystkie kable od wtryskowe (cała wiązka rozizolowana od wtryskowe do sterownika silnika.i tu też wszystko git . Jedyną rzecz która mnie zastanawia to jeden odcinek oryginalny o długości około 5cm jest razem spiętych kilka Kabi jeden z nich idzie do cewki zapłonowej trzy pozostałe do kości sterownika silnika .napięcie dochodzi do wtrysków 12,4 wolta
Po przekroczeniu rozrusznikiem prądu brak .wtryski sprawdzone podanym napięciem i wszystkie sprawne , immo nie odcina zapłonu.
Mam jeszcze wątpliwości co do jednej kości dwupinowej , wisi luźno w okolicy termostatu .podobno tam był pochłaniacz oparów benzyny i co Dziwne jeden z przewodów (czerwony) jest umiejscowiony w kości sterownika silnika obok przewodów wtryskiwaczy. Po zwarcie pionów tej kostki opornikiem na chwilę wtryski ożyły