Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
AdexAdex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Citroen c5 2,0 benzyna brak paliwa ma wtryskach

21 Mar 2019 07:16 579 22
  • Poziom 11  
    Witam , posiadam od niedawna Citroen c5 z 2006 roku i obecnie auto jest uziemione z powodu braku paliwa na wtryskach .
    Po przeskanowaniu Lexia pokazuje błąd: wtryskowe zwarcie do plusa, czujnik walka rozrządu niewłaściwa wartość i dodam że poprzedni właściciel zmieniał bsi.
    Panowie pompa podaje 3,5 Bara iskra na świecach jest , jakieś pomysły?
  • AdexAdex
  • Poziom 11  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    A to auto w ogóle jeździło , widziałeś czy kupiłeś trupa.?


    Kupiłem trupa, w pierwszym poście napisałem że poprzedni właściciel zmieniał bsi ale ale on zmienił Bsm . Mój telefon zamienia mi tekst jak nie sprawdzę ale do rzeczy po zakupie auto nie dawało znaku życia teraz już przynajmniej rozrusznik kręci.
    Jest też problem z wentylatorem chłodnicy, kość jest rozpieta A jak podłączyłem wtyczki wentylator chodzi na wysokich obrotach.

    To tyle .

    Moderowany przez CameR:

    Przeczytaj uważnie wszystkie swoje dalsze wypowiedzi i popraw chociaż literówki.
    Pisanie postów na telefonie nie zwalnia z myślenia i konieczności przeczytania tego co się napisało.

    Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.

  • AdexAdex
  • Poziom 11  
    Podpowiedź jak sprawdzić?
  • Poziom 35  
    rav2109 napisał:
    Podpowiedź jak sprawdzić?


    Skoro masz komputer, to gdzie masz sprawdzić jak nie w komputerze?
    Pętla łączy się z COM, a ten z BSI. BSI z komputerem silnika.
  • Poziom 11  
    pepe150 napisał:
    rav2109 napisał:
    Podpowiedź jak sprawdzić?


    Skoro masz komputer, to gdzie masz sprawdzić jak nie w komputerze?
    Pętla łączy się z COM, a ten z BSI. BSI z komputerem silnika.


    Dzięki serdeczne, komputer z lexia uruchomiłem prze dwoma dniami więc jeszcze jestem zielony w temacie

    Dodano po 19 [minuty]:

    Jeśli dobrze rozumiem to jeśli mam odczyty i dane z silnika to immo nie blokuje?
  • Moderator Samochody
    Cytat:
    Jeśli dobrze rozumiem to jeśli mam odczyty i dane z silnika to mimo nie blokuje

    Źle rozumujesz, komunikacja ze sterownikiem silnika działa niezależnie od immo. Zobacz w parametrach bieżących: kod immobilizera odebrany (tak/nie), zezwolenie na rozruch (tak/nie)
  • Poziom 10  
    Zobacz w parametrach bieżących czy widzi obroty wału a morze bezpiecznik od wtrysków zjarany?
  • Poziom 11  
    Dzięki za podpowiedzi właśnie wyszedłem z pracy i wale prosto do garażu.
    Co do lpg to auto nigdy to nie widziało gazu.
  • Poziom 11  
    Auto Bil napisał:
    Zobacz w parametrach bieżących czy widzi obroty wału a morze bezpiecznik od wtrysków zjarany?


    Witam , po długiej batalii jestem dałeś w ciemnym lesie.
    Czujnik położenia walu wymieniony profilaktycznie lexia widzi obroty silnika -160 , pokazuje dalej zwarcie do plusa wtrysków ,oprócz tego w zakładce wtryski pokazuje mi blad wentylatora , czy to może być jakiś trop?
    Wszystkie kable od wtryskowe (cała wiązka rozizolowana od wtryskowe do sterownika silnika.i tu też wszystko git . Jedyną rzecz która mnie zastanawia to jeden odcinek oryginalny o długości około 5cm jest razem spiętych kilka Kabi jeden z nich idzie do cewki zapłonowej trzy pozostałe do kości sterownika silnika .napięcie dochodzi do wtrysków 12,4 wolta
    Po przekroczeniu rozrusznikiem prądu brak .wtryski sprawdzone podanym napięciem i wszystkie sprawne , immo nie odcina zapłonu.
    Mam jeszcze wątpliwości co do jednej kości dwupinowej , wisi luźno w okolicy termostatu .podobno tam był pochłaniacz oparów benzyny i co Dziwne jeden z przewodów (czerwony) jest umiejscowiony w kości sterownika silnika obok przewodów wtryskiwaczy. Po zwarcie pionów tej kostki opornikiem na chwilę wtryski ożyły
  • Poziom 11  
    Witam ponownie , widzę że zabrakło pomysłów albo ja co źle wpisałem że jest cisza ,chyba pozostaje mi kupić zestaw startowy czyli sterownik, bsi zamek i kluczyk .
    Na ale drogi są tylko dwa takie zestawy i kosztują około 800zl.
    Jak macie jeszcze coś do dodania to chętnie przeczytam .
    Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    witaj kolego zastanawiam się nad tym wentylatorem że jak wepniesz wtyk to pracuje ciągle jaką temperaturę pokazuje zegar bo tu może być problem ten sam objaw wystąpi jak odepniesz wtyk czujnika temperatury , {uszkodzony czujnik, brak zasilania lub masy w obwodzie kontroli temperatury } poszukaj na schemacie z czym ten obwód jeszcze się łączy bo może przez to komp odcina wtryski
  • Poziom 11  
    Dziękuję, za podpowiedzi , masy wszystkie sprawdziłem ale jeśli chodzi o wentylator to coś jest z tym nie tak
  • Poziom 11  
    ALIBABA I napisał:
    rav2109 napisał:
    ale jeśli chodzi o wentylator to coś jesnie stla z tlazym nie tak
    no właśnie od tego zacznij ???




    Nie wiem co może miev9 wspólnego wentylator z wtryskarki paliwa , (według normalnego logicznego myślenia nic) ale też to przeswietle .
  • Poziom 15  
    Odlacz wtyczke od ecu. Sprawdz przejscie kabli z wtyczki do wtryskow i pozniej przy odlaczonym kablu z ecu sprawdz z kostek wtryskow wzgledem masy. Ja tak mialem ze miernik nie pokazywal nic a kupilem tester na diodzie bateria w srodku i dioda zamiast zarowki. I co sie okazalo ze dioda zarzyla sie lekkto ja jednym kablu. Szedlem po kalbach i kabel upalil sie zwarl do obudowy nagrzewnicy wiec dioda tylko zarzyla. Jak nic nie znajdziesz do sprawdz opornosc na wtycznach wtryskow miedzy saba i kazdy wzgledem masy. Musza byt takie same na kazdym wtrysku lub jak sa grupy to sa parowane. Jezeli znajdziesz roznice to dla pewnosci spradz na odlaczonej wtyczce w ecu te same piny i jak jest zle to ecu masz uwalone. Moze woda sie dostala, daj do sprawdzenia ecu.

    Czujnik walka rozrządu tez mozesz sprawdzic ale to nie duzy koszt lepiej kupic nowy niz bawic sie w sprawdzanie wiecej czasu stracisz na niego. Wiadomo jezeli czujnik walka rozrządu uwalony tez nie odpalisz cewka jest w zrodku sprawdzenie szybkie opornosc musi miec jak nic nie pokazuje to uwalony a jak pokazuje nie znaczy ze dobry one potrafia pokazywac a jak dostaje napiecie gubi wartosci.
    sory za pisownie brak polskich czcionek i polskiej klawiatury

    Usunąłem zbędne treści.
    Mod.[CameR]
  • Poziom 35  
    jarysss napisał:
    Witam mialem podobna sytuacje w vw.


    VW ma inną instalację i się inaczej naprawia jak auta PSA.
    Żeby to był Seat czy Skoda.
    Na swój temat proszę przejść.

    Jeżeli coś się dzieje z wentylatorami to są jakieś problemy z komputerem. Brakuje zasilania, masy. Jakiś tryb awaryjny jest uruchamiany.
  • Poziom 11  
    Dziękuję panowie ja zainteresowanie ,dzisiaj sprawdzę ten wentylator a jeski chodzi o kable wtryskow to sprawdzone pod względem zwarcia czy , przepływu prądu ,wiązka cała rozłożona i sprawdzałem kabel po kablu i tu wszystko w jak najlepszym porządku.
    Chciałbym też przeprosić za błędy ale mieszkam w niemcowni i jak zapomnę przełączyć pisowni z niemieckiej na Polską to wychodzą z tego różne cuda ;) i już od moderatora bure dostałem ;)).:D

    Dodano po 1 [godziny] 23 [minuty]:

    Citroen c5 2,0 benzyna brak paliwa ma wtryskach
  • Poziom 11  
    Witam panowie i zarazem żegnam się z wami w tym temacie , Citroen dzisiaj odpalił więc temat zamykam.
    Przyczyna braku paliwa na wtryskach okazał się sterownik upalony.
    Po wymianie sterownika , bsi stacyjki z pętla i kluczyka Auto ładnie zapala.
    Miałem też pech bo ten zestaw startowy kosztował mnie prawie 800zl w poruwnaniu do diesli to duzo zaplacilem. Sterownik Magneti Marielli

    Ale auto chodzi a to jest najważniejsze.😉👍
  • Poziom 11  
    Rozwiązania podałem wyżej