Na filmie pokazane jak sobie poradzić z tą usterką
https://www.youtube.com/watch?v=g1Fu3vXOI6Y Dodano po 1 [minuty]:OPIS
W przypadku korzystania z filtra AquaClean / Brita
Wyjmij filtr ze zbiornika na wodę i wyłącz urządzenie, a następnie włącz ponownie
Jeśli komunikat zniknie, filtr był źle przygotowany lub zatkany. Przygotuj lub wymień filtr.
Komunikat pojawia się natychmiast po włączeniu urządzenia
Wyłącz maszynę.
Wyjmij zbiornik wody i wyjmij wszystkie ziarna kawy znajdujące się na dnie komory zbiornika na wodę.
Sprawdź, czy dysza pary jest zatkana. Używając igły, usuń kamień / brud z dyszy pary.
Włącz ponownie urządzenie i nalej 2-3 szklanki gorącej wody.
Komunikat pojawia się podczas parzenia
Wyłącz urządzenie
Oczyść i nasmaruj blok kawy
Tylko dla Exprelia / Xelsis: Przekręć pokrętło SBS na środek i ponownie uruchom maszynę
Komunikat pojawia się natychmiast po lub podczas usuwania kamienia
Kamień blokuje system. Wyłącz maszynę na godzinę. Jeśli komunikat zniknie, usuń kamień jeszcze raz, ponieważ wewnątrz będzie jeszcze kamień.