Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 1.4 8v 2002 rok - Samochód nie zapala wariują światła i wycieraczki

22 Mar 2019 11:02 300 16
  • Poziom 14  
    Witam.Mam problem z Peugeot 206 do niedawna wariował sporadycznie z reguły w wilgotne dni auto jechało nagle włączyły się wycieraczki i nie można było ich wyłączyć.Kiedy auto zgasiłeś już nie było możliwości zapalenia.Po odłączeniu akumulatora i kilku godzinach wszystko wracało do normy.Obecnie auta nie można odpalić po załączeniu akumulatora i przekręceniu stacyjki wskazówki od zegarów zadrżą załączają się wycieraczki i światła.Posprawdzałem wtyczki w bsi ,bsm, sterowniku silnika.Wtyczki zostały przemyte preparatem.Bsm podmienione bez zmian.Może miał któryś z kolegów podobny problem i udzieli mi wskazówki bo ja rozkładam już ręce
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 43  
    Diagnostyka bsi testerem potrzebna.
  • Poziom 14  
    Witam auto odpaliło. W bsi po podpięciu lexi były błędy związane z komunikacją z ABS,sterownikiem silnika.nie mogłem połączyć się z com2000.Były tylko wtedy gdy auto nie chciało odpalić.Jak odpaliło żadnych błędów niema zapisanych.Ciekawe jak długo pochodzi.co mam jeszcze sprawdzić?
  • Poziom 43  
    Odepnij radio jeśli jest niefabryczne
  • Moderator Samochody
    Oglądnij luty złącza w przełączniku com2000
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 14  
    Radio oryginalnie jutro sprawdzę złącza com 2000
  • Poziom 32  
    Ja to bym sprawdził przekaźnik silnika, dokładnie moduł BSM.
  • Poziom 14  
    Bsm był podmieniony

    Dodano po 2 [godziny] 33 [minuty]:

    witam.takie błędy w module bsi jeśli auto wariuje Peugeot 206 1.4 8v 2002 rok - Samochód nie zapala wariują światła i wycieraczki Peugeot 206 1.4 8v 2002 rok - Samochód nie zapala wariują światła i wycieraczki
  • Poziom 32  
    Zobaczył bym na komunikację pomiędzy BSM a BSI. Skrętka idąca do BSM. Błąd poduszki mnie o tym przekonuje. W Partner/Berlingo już bym ściągał lewe nadkole; i każdy kto to robił przyzna mi rację.
  • Poziom 35  
    Woda w BSI? Bo komunikacja z COM czy z modułem AirBag idzie przez BSI - nie przez BSM.
    Należało by wyciągnąć i sprawdzić czy nie ma śladów zalania, wypalenia.
  • Poziom 14  
    Bsi sprawdziłem brak oznak zalania lub spalenia zastanawia mnie to załączenie się świateł i wycieraczek jak auto jest na zapłonie lub próbuje je zapalić. Wczoraj kiedy diagnozowałem auto po jakiś 15 min wycieraczki i światła przestały działać i auto odpaliło. Wtedy błędów brak.Masakra
  • Poziom 43  
    Gubi komunikacje can bsi - bsm. Rwij nadkole i sprawdz wiązkę.
  • Poziom 14  
    W 206 wiązka chyba idzie w środku komory silnika
  • Poziom 14  
    A co ma wspólnego z tym wszystkim alternator?
  • Poziom 13  
    Napiszę to tak. Kiedyś kolega zawezwał mnie do sholowania pedzia 307, tak jak u Ciebie zaczeły mu wariować wycierki, kontrolki i inne tam duperele. Nie odpalal ze stacyjki, a na zaciąg (wiem ze nie wilno ale tak chcial) odpalał na chwile i gasl. Zatargałem go do jego garażu. Po kilku dniach dał mi info że alternator zrobil zworke i przeto takie cuda się działy. Oddal go do reg. do ,,fachowca", oczywiście zrobił go, tylko komutator przelecial grubym papierem ściernym i dawal takie sakłucenia ze radio przestało grać😀. Nie mówię że to jest to ale zanim zaczniesz kopać głęboko warto sprawdzić te prostrze sprawy.

    Dodano po 24 [minuty]:

    Teraz na pewno wiem że po prostu skończyły się szczotki i komutator. Póżniej kolega kupil używkę i jeździ do dzisiaj.

    Tylko napisz co było.