Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Proszę o opinie spawarki.

22 Mar 2019 14:26 459 16
  • Poziom 10  
    Witam, po ojcu została mi spawarka. Nie znam się na tym i może ktoś się wypowie co ona jest warta. Kiedyś dawno trochę spawałem i zastanawiam się czy mi jest taka spawarka potrzebna czy może ją sprzedać i kupić coś mniejszego, a w związku z tym ile można za nią wziąć. Proszę o opinie spawarki. Proszę o opinie spawarki. Proszę o opinie spawarki. Proszę o opinie spawarki. Proszę o opinie spawarki.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 8  
    Wygląda mi to na dobrą solidną i z pewnością ciężką spawarkę wirową. Wyczyścić i będzie warta co najmniej 500zł. Chociaż mi było by szkoda to sprzedawać.
  • Poziom 10  
    lol you napisał:
    Wygląda mi to na dobrą solidną i z pewnością ciężką spawarkę wirową. Wyczyścić i będzie warta co najmniej 500zł. Chociaż mi było by szkoda to sprzedawać.

Może to głupie pytanie.
    Tak jak mówiłem nieznam się ale czy wirowe miały diody.
    Jest w niej 6 diod po 250A każda.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 28  
    Oczywiście jest to solidna spawarka transformatorowa chłodzona wentylatorem. Spawarka trójfazowa, a nie jak dużo występujących, dwufazowa. --------------------------------- Ja bym nie sprzedawał . Jeśli Kolega nie będzie woził, żaden inwerter nie będzie lepszy.
  • Poziom 10  
    Panowie ile można za taką dostać i czy nie szkoda tego sprzedać i kupić jakąś małą inwertorową. Ta jest w pełni sprawna.
  • Moderator Samochody
    lol you napisał:

Widziałes kiedykolwiek jakąkolwiek spawarkę, o wirowej nie wspomnę? Raczej nie.
    To jakaś rzemieślnicza samozariadna wariacja z wnętrznościami z SPB315, sądząc po transduktorze, transformator z jakiejś większej. Wartość - tyle ile ktoś będzie chciał zapłacić. Wspomniane 500zł to może być wartość miedzi w niej zawartej.