Witam!
Mam problem z kierownica, miała ona standardowo 90* obrotu, wiec dołożyłem przekładnie aby zwiększyć kat, wszystko poszło gładko, ale kierownica trzęsie się lewo-prawo przy ok 20-30* obrotu kola. Kiedy skręcam dalej idzie już gładko. Są takie jakby 2 strefy w których trzęsie. Mam wrażenie jak by to się zaczynało kiedy silniczek ff zaczyna prostować kierownice, ale kiedy go odłączyłem nadal to samo. Potencjometr zmieniłem na nowy jednak nadal to samo, przekładnia nie ma luzów... Czy da się coś z tym zrobić? Czy muszę się z tym pogodzić?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
Mam problem z kierownica, miała ona standardowo 90* obrotu, wiec dołożyłem przekładnie aby zwiększyć kat, wszystko poszło gładko, ale kierownica trzęsie się lewo-prawo przy ok 20-30* obrotu kola. Kiedy skręcam dalej idzie już gładko. Są takie jakby 2 strefy w których trzęsie. Mam wrażenie jak by to się zaczynało kiedy silniczek ff zaczyna prostować kierownice, ale kiedy go odłączyłem nadal to samo. Potencjometr zmieniłem na nowy jednak nadal to samo, przekładnia nie ma luzów... Czy da się coś z tym zrobić? Czy muszę się z tym pogodzić?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi