Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karty/klucze All key lost - Karty/klucze sposoby, rozwiązania.

szymitsu21 30 Kwi 2019 11:20 1089 56
  • #31
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    taki przykład z eBaya
    "
    The key will need to be pre-coded and programmed before it will start the car.

    programming Method:

    Immobiliser: Pre-code by EEPROM and then add diagnostically.
    Remote: Automatically with immobiliser. "
    i o to mi chodzi czym i jakim sprzętem mogę to zrobić? i żeby była jasność - nie o przypisanie chodzi i nie o kody
    cały problem jest w tym "Pre-code by EEPROM"
    thx
  • Relpol
  • #32
    adam7009
    Poziom 38  
    poczytać eeprom z body i wrzucić np. do tango i prekodować TP aby móc zakodowac po obd,a jak juz będziesz miał poczytany eeprom to mozna z pliku dopisac tp.gotowy do odpalenia lub jak nie masz czym zlecic komuś dopisanie z pliku.
  • #33
    szymitsu21
    Moderator Samochody
    -kris- napisał:
    hi
    taki przykład z eBaya
    "
    The key will need to be pre-coded and programmed before it will start the car.

    programming Method:

    Immobiliser: Pre-code by EEPROM and then add diagnostically.
    Remote: Automatically with immobiliser. "
    i o to mi chodzi czym i jakim sprzętem mogę to zrobić? i żeby była jasność - nie o przypisanie chodzi i nie o kody
    cały problem jest w tym "Pre-code by EEPROM"
    thx



    Potrzebujesz urządzenia które będzie robić wszystko po OBD2 ?
    Jaki twój budżet?
  • #34
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    szymitsu21 - jest takie ? budżet myślę że do 1000 - 13000 GBP
    adam7009 - "poczytać eeprom z body" czym to mam zrobić ?
    hi
  • #35
    szymitsu21
    Moderator Samochody
    Poczytaj o ABRITUS, I/O TERMINAL, SMOK UHDS.

    Chcesz robić konkretną markę czy wszystko ? lepiej się skupić na jednej max dwóch trzech bo na wszystkie marki potrzebować będziesz dużo pieniędzy....
  • Relpol
  • #36
    castin
    Poziom 16  
    szymitsu21 napisał:
    Chcesz robić konkretną markę czy wszystko ? lepiej się skupić na jednej max dwóch trzech bo na wszystkie marki potrzebować będziesz dużo pieniędzy....

    I broń boże nie mów żonie ile wydałeś na sprzęt - podawaj 10-30% ceny:D. Ja za VVDi2 Full, Tango + pare licencji miał bym spakowane walizki :D.
  • #37
    szymitsu21
    Moderator Samochody
    Cytat:

    I broń boże nie mów żonie ile wydałeś na sprzęt - podawaj 10-30% ceny:D. Ja za VVDi2 Full, Tango + pare licencji miał bym spakowane walizki :D.



    Albo auto całkiem spoko :D
  • #38
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    szymitsu21

    - I/O TERMINAL , czy masz jakieś doświadczenia z tym sprzętem, ty a może ktoś inny używał - jakie wrażenia
    czytałem opisy producenta wygląda obiecująco ...
    - ABRITUS - miałeś na myśli Abrites " https://shop.abrites.com/index.php?route=product/category&path=50 " tak?
    jeżeli o to chodzi to używając klona (wiem i zdaję sobie sprawę - ale to co ma napisane w większości robi) to nie za bardzo mi to pasuje
    za dużo diagnostyki którą ja już mam.
    -SMOK UHDS ? dzwoniłem na numer na stronce nikt nie odebrał..
    castin
    -VVDi2 Full,
    -Tango
    może jakieś uwagi z użytkowania tych sprzętów- bo opisy producenta to jedno a życie i praktyka to wiadomo
    thx
    pozdrawiam kris
  • #39
    castin
    Poziom 16  
    I/O Terminal bierz w ciemno - BSI Fiata robi w 100%, planuje Opla dokupić bo ten sprzęt jest praktycznie niezawodny. Abritus nie wiem, nie korzystam. VVDI2 generalnie robi OK, ma parę niedoróbek, ale to już musisz czytać fora, gdzie użytkownicy piszą swoje spostrzeżenia. Tango generalnie robi to co ma w spisie i nie raz ratuje tyłek. Weź pod uwagę jeszcze posiadanie trochę serwisówek typowo pod daną markę, bo jak coś uwalisz to czasem tylko sprzęt serwisowy. Małymi kroczkami i stałe kompletowanie sprzętu, do tego umiejętność lutowania i nauka, nauka, jeszcze raz nauka.
  • #40
    adam7009
    Poziom 38  
    Popatrz na sprzęty z obdstar,też coś robią po OBD choć nie widziałem osobiście w akcji.
  • #41
    castin
    Poziom 16  
    Obdstar - mam mieszane odczucia. SKP1000 - 50% robi, seria F, H - to samo. Chcesz pewniaków to popatrz za TDB1000 - nie mam, ale ma b. dobre opinie i pewnie będzie to kolejny zakup.
  • #42
    szymitsu21
    Moderator Samochody
    @kris

    Co konkretnie chcesz robić ?
  • #43
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    wysłałem zdjecie bsi do dystybutora I/O TERMINAL odpisał "no supported " zdjęcie załączę do posta(zdjęcie z ebaya )
    co chcę robić - diagnostykę mam jak tako obstawioną jest trochę ryżu i autel z passthru j2534
    chciałem dokupić do tego coś do kluczyków, auta to głównie francja,niemcy
    Karty/klucze All key lost - Karty/klucze sposoby, rozwiązania.
    ps
    ten I/O TERMINAL po opisie to mi spasował -szkoda że nie rusza tego peugeota
    pozdrawiam kris
  • #44
    adam7009
    Poziom 38  
    Jak sam widzisz nie jest to takie proste enter i gotowe.Potrzebny programator aby odczytać bezpośrednio ,to jest auto ponad 10 lat i stwarza problem,a co dopiero golf 3 auto 25 cio letnie tam byś miał dopiero problem ,choćby z odczytem pinu przy braku klucza.
  • #45
    szymitsu21
    Moderator Samochody
    -kris- napisał:
    I/O TERMINAL po opisie to mi spasował



    Niema urządzeń które robią wszystko. Będziesz musiał uzupełnić jedno drugim.

    Bardzo dobry programator to Vvdi prog i do procesorów JTAG by smok.

    Jeśli będziesz miał programator część pamięci/eeprom/flasch zrobisz na stole. A część po złączu właśnie I/O albo inne.


    Do tego będziesz potrzebować różne kalkulatory.
  • #46
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    wiedziałem że to nie będzie łatwe inaczej nie zawracałbym wam głowy,przed napisaniem postów dosyć dokładnie przeszukałem internet
    po kątem " Auto Key and Key Programmer " i widzę że większość na pierwszym miejscu stawia ,-toyota,vw,mb,volvo,a auta francuskie
    potraktowane są bardzo pobieżnie, a już peugeota boxera 3 z 2007 w żadnym wykazie aut nie widziałem są starsze , młodsze a tego nie ma
    po prostu pech
    czy o taki chodzi ? "http://www.vvdishop.com/wholesale/vvdi-prog-programmer.html "
    pozdrawiam kris
  • #48
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    a ten sprzęt - ADVANCED CODE EVO, polska firma z opisu możliwości duże,ciekawe czy to działa tak jak opisuje producent
    - "https://www.a-d-e.pl/produkt?id=149 "
    - według opisu robi mojego peugeota
    hi
  • #51
    adam7009
    Poziom 38  
    Drogi ,miałem na myśli ADE.
    Smok jak tańsza alternatywa na zrobienie TP dla tego boxera
  • #52
    kaczor2502
    Poziom 11  
    -kris- napisał:
    hi
    a ten sprzęt - ADVANCED CODE EVO, polska firma z opisu możliwości duże,ciekawe czy to działa tak jak opisuje producent
    - "https://www.a-d-e.pl/produkt?id=149 "
    - według opisu robi mojego peugeota
    hi



    Ja mam Advanced Code Evo i robi dużo, niestety dużo kosztuje przy pełnym zestawie pakietów ale "robi robotę"
  • #53
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    kaczor2502 - opowiedz coś o tym sprzęcie,
    - czy kupując ten sprzęt , mam już wszystko czy muszę dokupić jeszcze programator
    - jak jest z opisami połączeń, jak działa pomoc online,czy kupujesz sprzęt i zostajesz sam ?
    - jeśli możesz,opisz jak ci się pracuje z tym sprzętem, czy robi coś po obd2 ?
    thx
    hi
    kris pozdrawiam
  • #55
    kaczor2502
    Poziom 11  
    advanced code evo to tylko jeden z wielu sprzętów, działa na stole i służy głównie do kopiowania transponderów, robienia transpondera z eepromu. Wsparcie całkiem niezłe, kupując na stronie a-d-e.pl bezpośrednio u producenta po zakupie miałem 1 bezpłatne szkolenie. Część transponderów kopiuje online, część nie wymaga. Do urządzenia dokupujesz pakiety kopiowania lub eeprom, na stronie masz opisane koszty i co dany pakiet robi. Poza ADE mam kilka różnych urządzeń do dopisywania pilotów i programowania kluczy po obd2 . Jak chcesz wszystko w 1 to tylko zed full ale koszt kompletu + tokeny i robi się bogato.
  • #56
    -kris-
    Poziom 13  
    hi
    jednak ten I/O TERMINAL czyta to moje bsi , tylko żeby się o tym dowiedzieć musiałem zobaczyć co ma w środku(bsi oczywiście)....
    i na 90 procent to będzie mój wybór , - przemawia za tym względna prostota użytkowania, i stosunkowo niska cena wejścia.
    do tego w przyszłości 'tango' albo coś podobnego (na razie jest nie sławny 'zedbull'- życie :( ) )
    pozdrawiam kris
    ps
    jak ktoś ma jakieś pytania co do MaxiSys Elite - Autel proszę pytać w tym wątku
  • #57
    oktik
    Poziom 12  
    OBDSTAR radzi sobie też bardzo fajnie w wielu przypadkach.