Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.plTermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Eltron 100u - potencjometry- preparat Kontakt PR

26 Mar 2019 21:40 540 22
  • Poziom 4  
    Witam, mam dość głupie pytanie, ale jestem "zielony" także proszę o wyrozumiałość. Chcę zastosować do potencjometrów suwakowych w eltronie 100u preparat KONTAKT PR, czy jeśli psiknę nim od przodu wzmacniacza, przez tą szparę z której wychodzi suwak potencjometra to wystarczy, czy muszę zdjąć obudowę i zrobić to jakoś od środka? Proszę o wyrozumiałość i dziękuję z góry za odpowiedź. pozdrawiam
  • TermoPasty.plTermoPasty.pl
  • Poziom 39  
    Wystarczy - tylko trzeba włożyć rurkę wgłąb potencjometru, trzeba "psiknąć" niewiele preparatu, przesunąć suwak psiknąć w inne miejsce i poruszać suwakiem. Lanie wielkich ilości preparatu niewiele zmieni. Lepiej taką operację powtórzyć po jakim czasie .
  • Poziom 4  
    Ok, tak zrobię. Dziękuję bardzo za pomoc i pozdarawiam.
  • Poziom 39  
    xpira napisał:
    Najlepiej było by rozebrać potencjometr i porządnie wyczyścić.

Nie ma sensu - jeśli to tylko zbrudzenia to preparat je usunie , jeśli wytarta ścieżka to nic nie pomoże....
  • Poziom 4  
    A przy okazji jeszcze tak zapytam- po jakim czasie od zastosowania preparatu mogę włączyć wzmacniacz i sprawdzić?
  • Poziom 23  
    xpira napisał:
    Najlepiej było by rozebrać potencjometr i porządnie wyczyścić.
    Dokładnie tak. Miałem kilka Eltronów, ale najlepiej rozebrać. Z tym , że to trzeba zrobić uważnie i dokładnie. Najlepiej rozebrać "suwaki", poprzez odgięcie "łapek" przy ich obudowie. Warto dogiąć ślizg wykonany z blaszki fosforobrązowej, a nawet go lekko jakby " przemieścić" tam , gdzie ścieżka nie jest jeszcze wytarta. Ale to trzeba zrobić bardzo delikatnie. Bo można łatwo zrobić gorzej. Lanie Kontaktu S dla zasady, to robota, dla roboty.
  • Poziom 4