Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Diora WS 502 pali bezpiecznik B401

Jasiek159 27 Mar 2019 16:36 2013 39
    Jasiek159
    Level 3  
    Witam jestem właśnie w trakcie naprawy wzmacniacza Diory WS 502 ktora po włączeniu pali bezpiecznik B401 może ktoś doradzi co może być nie tak.
  • Helpful post
    Ireneo
    Level 42  
    Może doradzi jak dasz np link do schematu.
  • Helpful post
    Koderr
    Level 37  
    Jest kilka możliwości;
    Uszkodzony mostek prostowniczy,
    Uszkodzony kondensator 2x4700u (to wymieniłbym w ciemno na 2 pojedyncze),
    Uszkodzony któryś ze wzmacniaczy mocy.
    Trzeba po prostu szukać.
    Jasiek159
    Level 3  
    Nie nic nie robiłem jestem w tym zielony i nie wiem jak sie za to zabrac dlatego pytam zawodowców.
  • Helpful post
    Ireneo
    Level 42  
    Główne zasilanie.Mostek albo któraś końcówka.Mostek łatwo zmierzyć końcówkę odłączyć owe zasilanie i testować.
    Jasiek159
    Level 3  
    Można jeszcze wiedzieć za co odpowiada ten bezpiecznik od czego on jest?
  • Helpful post
    Ireneo
    Level 42  
    Toż masz napisane.Teraz trzeba wziąć się do roboty.Stawiam na końcówkę.
    Jasiek159
    Level 3  
    Nie nie wzmacniacz normalnie gra pod telefonem podpiętym pod tuner. Lecz chce sie dowoedzieć za co odpowiada bezpiecznik
  • Helpful post
    Adam-T
    Level 39  
    Jasiek159 wrote:
    Nie nie wzmacniacz normalnie gra pod telefonem podpiętym pod tuner.

Ze spalonym bezpiecznikiem?
    Jasiek159 wrote:
    za co odpowiada bezpiecznik

Powiedzmy, że za zasilanie końcówek mocy STK.
    Jasiek159
    Level 3  
    No raczej nie bo gra jak wcześniej na dwóch kanalach bez problemu Więc od czego może on być?
  • Helpful post
    Adam-T
    Level 39  
    Jasiek159 wrote:
    od czego może on być?