Nie ma co się kłócić.
Wystarczy spojrzeć na trwałość łańcuchów rozrządu dawniej i dzisiaj. W niektórych starych silnikach łańcuch był na tyle trwały, że wytrzymywał tyle co silnik obecnie są przypadki gdzie dobry pasek potrafi wytrzymać 100 tys. a współczesne łańcuch zaczynają mieć z tym problem.
Ogólnie dużo, rzeczy ostatnimi czasy poszło jakościowo w dół i nie wiąże się to zbytnio z ceną produktu. Współcześnie cena jest bardziej zależna od marketingu a nie od jakości.

Wystarczy spojrzeć na trwałość łańcuchów rozrządu dawniej i dzisiaj. W niektórych starych silnikach łańcuch był na tyle trwały, że wytrzymywał tyle co silnik obecnie są przypadki gdzie dobry pasek potrafi wytrzymać 100 tys. a współczesne łańcuch zaczynają mieć z tym problem.
Ogólnie dużo, rzeczy ostatnimi czasy poszło jakościowo w dół i nie wiąże się to zbytnio z ceną produktu. Współcześnie cena jest bardziej zależna od marketingu a nie od jakości.