Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Vivaro 2.0 2008 - Wymiana stacyjki i zamków z kluczem

mladenick 31 Mar 2019 19:06 2532 3
  • #1
    mladenick
    Level 15  
    Witam, jutro będę miał vana jak wyżej, do którego nie mam kluczyka, co wymienić, i czy da się to zaprogramować Op-Comem? Na liście opcoma mam Vivaro ale wiem że to w większości Renault i czytałem, że nie zawsze można wszystko zrobić, dodam, że mam zestaw do wymiany z innego pojazdu, cokolwiek wymaga wymiany to mam, sterownik silnika, stacyjka, CIM, no właśnie co wymienić żeby było najłatwiej, wiem że na pewno stacyjka i zamki, kluczyk jest z pilotem, więc chciałbym, żeby centralny też działał z pilota, będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    castin
    Level 23  
    Najłatwiej będzie dorobić kluczyk do istniejącego zestawu. Opcja druga to wymienić stacyjkę i zakodować nowy transponder. - potem możesz wymienić resztę zamków. Moduł komfortu, CIM -wszystko do konfiguracji.
    Przy oplu robię klucz z zamka lub z kodu i dodaje transponder - szybko i bez bebeszenia połowy elektroniki.
  • #3
    mladenick
    Level 15  
    Myślałem właśnie o wymianie zestawu, chodzi o czas, żeby w anglii dorobić klucz, muszę mieć dokument rejestracyjny, to trwa tutaj do 4 tygodni, a później jeszcze dorobienie klucza, z tego co wiem robią to tylko w serwisie Opla, no i koszt £150 a części mam właściwie za darmo. Czy dobrze myślę, że programowanie transpondera to carprogiem? Op-Com chyba tu nic nie pomoże.
  • #4
    castin
    Level 23  
    Montując "zestaw startowy" nie musisz teoretycznie kodować immo. Nie ma tam żadnych macherów, kluczykarzy - no nie wierze. Klucz z zamka to około 150pln, kodowanie 400pln. Można zrobić wysyłając UCH i wkładkę zamka, ale jak czas goni, to pozostaje szukać na miejscu, lub przekładać bebechy (ECU, UCH, stacyjka [najlepiej z pętlą] - powinno zagadać, najwyżej wywali jakieś błędy.