Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vivaro 2.0 2008 - Wymiana stacyjki i zamków z kluczem

31 Mar 2019 19:06 138 3
  • Poziom 15  
    Witam, jutro będę miał vana jak wyżej, do którego nie mam kluczyka, co wymienić, i czy da się to zaprogramować Op-Comem? Na liście opcoma mam Vivaro ale wiem że to w większości Renault i czytałem, że nie zawsze można wszystko zrobić, dodam, że mam zestaw do wymiany z innego pojazdu, cokolwiek wymaga wymiany to mam, sterownik silnika, stacyjka, CIM, no właśnie co wymienić żeby było najłatwiej, wiem że na pewno stacyjka i zamki, kluczyk jest z pilotem, więc chciałbym, żeby centralny też działał z pilota, będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
  • Poziom 17  
    Najłatwiej będzie dorobić kluczyk do istniejącego zestawu. Opcja druga to wymienić stacyjkę i zakodować nowy transponder. - potem możesz wymienić resztę zamków. Moduł komfortu, CIM -wszystko do konfiguracji.
    Przy oplu robię klucz z zamka lub z kodu i dodaje transponder - szybko i bez bebeszenia połowy elektroniki.
  • Poziom 15  
    Myślałem właśnie o wymianie zestawu, chodzi o czas, żeby w anglii dorobić klucz, muszę mieć dokument rejestracyjny, to trwa tutaj do 4 tygodni, a później jeszcze dorobienie klucza, z tego co wiem robią to tylko w serwisie Opla, no i koszt £150 a części mam właściwie za darmo. Czy dobrze myślę, że programowanie transpondera to carprogiem? Op-Com chyba tu nic nie pomoże.
  • Poziom 17  
    Montując "zestaw startowy" nie musisz teoretycznie kodować immo. Nie ma tam żadnych macherów, kluczykarzy - no nie wierze. Klucz z zamka to około 150pln, kodowanie 400pln. Można zrobić wysyłając UCH i wkładkę zamka, ale jak czas goni, to pozostaje szukać na miejscu, lub przekładać bebechy (ECU, UCH, stacyjka [najlepiej z pętlą] - powinno zagadać, najwyżej wywali jakieś błędy.