Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] temperatura powietrza dolotowego grand Voyager 2,8 crd

02 Kwi 2019 12:20 171 9
  • Poziom 3  
    Witam, szukam porady, jak w temacie, komputer pokazuje temperaturę 215, wymieniona przepływka plus czujnik, który podobno za tę temperaturę miał być odpowiedzialny. Autem bez rozgrzania nie da się jechać, brak mocy, chmura dymu itp. Czy spotkał się ktoś z Was z taką usterką? Pozdrawiam
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 25  
    Sprawdziłeś pętlę czujnika, wtyczkę, zarówno tą przy stwrowniku jak i przy wymienianym elemencie? Jakie wartości odczytałeś?
  • Poziom 3  
    Ze mnie mechanik jak.... dokończ sobie😊 Byłem u dwóch, podobno dobrych elektryków i nic😢 Normalnie ręce opadają. Auto służy do pracy wiec każdy dzień przestoju strata finansowa.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 25  
    Jeżeli czujnik pokazuje błędy to masz uszkodzone źródło sygnału (czujnik), przekaz (kabel, wtyczki) lub przetwarzanie (sterownik silnika). Znajdź DIAGNOSTĘ, nie elektryka wymieniaczo-kasowacza błędów.
  • Poziom 3  
    Dzięki wielkie, będę kombinował, mam znajomego diagnostę ale na kompie jest zero błędów, check się nie pali. Jeszcze jedno; raz wyskoczyła informacja o zbyt małym przepływie powietrza. Teraz pytanie, czy przyczyną może być kiepskiej jakości filtr? Nadmieniam, że co pół roku wymiana przy okazji wymiany filtra oleju i paliwa😢
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Może być filtr, może być także czujnik, jeżeli jest zespolony z czujnikiem temperatury, to wszystko zaczyna do siebie pasować.
  • Poziom 3  
    Czujniki, na które wskazywał komputer zostały wymienione, jedyne co się pojawiło (znowu) błąd oczekujący P1793 - za mała ilość powietrza dolotowego. Problemy zaczęły się po zakupie i pierwszej wymianie filtra powietrza. Czy w obudowie filtra też jest jakiś czujnik temperatury? Czy tylko w przepływomierzu? Największy problem to jest z autem w momencie odpalenia po ostygnięciu, brak mocy, dymienie itp. Dodam, że fura pali od strzała, niezależnie od temperatury na zewnątrz, to jakaś masakra jest normalnie
  • Poziom 3  
    Dzisiaj, po długiej rozmowie z fachowcem, zorientowałem się, że problem może się znajdować w kolektorze dolotowym. Mapsensor po każdorazowym wyjęciu jest zabrudzony nagarem. Teraz pytanie, czy silnik się kończy, czy uszkodzona turbina tak bryznęła olejem, że syf siedzi cały czas w kolektorze. Mechanik wymieniający turbinę przybił się, że nie czyścił kolektora😬 Zobaczymy, fura idzie na reklamacje, o efektach poinformuję
  • Poziom 3  
    Trochę to potrwało ale jak obiecałem to napiszę. Sprawcą całego zamieszania w aucie były? Wtryski szanowni koledzy. Po wymianie wszystko się uspokoiło, spalanie doszło do normy, brak dymienia, moc powróciła. Dziękuję za podpowiedzi, pozdrawiam
  • Poziom 3  
    Trochę to potrwało ale jak obiecałem to napiszę. Sprawcą całego zamieszania w aucie były? Wtryski szanowni koledzy. Po wymianie wszystko się uspokoiło, spalanie doszło do normy, brak dymienia, moc powróciła. Dziękuję za podpowiedzi, pozdrawiam

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wymiana wtryskiwaczy