Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ECSYSTEM
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Monitoring parkingu z dużej odległości

02 Kwi 2019 14:24 609 35
  • Poziom 8  
    Witam
    Wśród sąsiadów jest jedna menda, która rysuje wszystkie samochody pod moim blokiem. Mieszkam na 4 piętrze i chciałbym umieścić jakąś kamerę z zapisem na dysk (nie znam się na tym kompletnie)
    Czy jest sens w ogóle bawić się w takie coś z takiej odległości? Jeżeli tak to jaką kamerę polecacie?
  • Sklep ECSYSTEM
  • Poziom 31  
    Jest to wykonalne, tylko co z tego jak ten typ jest pewnie zakapturzony? I pewnie w dzień nie chodzi w tych samych ciuchach, co w nocy.
  • Poziom 8  
    Może tak, a może nie - nie dowiem się dopóki nie sprawdzę.
  • Sklep ECSYSTEM

• Poziom 43  
    Zobaczysz czubek głowy i na co Ci to?
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Karta do kompa, albo rejestrator z dyskiem twardym+ kamera z regulowaną ogniskową obiektywu. Jest tego dużo w necie, zobacz sobie oferty np. Eltrox, albo Alcam, albo Dipol. Udzielą pewnie szczegółowych info co do kamer.
  • Moderator Zabezpieczeń
    konop85 napisał:
    I pewnie w dzień nie chodzi w tych samych ciuchach, co w nocy.

Tak w nocy chodzi w piżamie :)
    kot mirmur napisał:
    Jest tego dużo w necie, zobacz sobie oferty np. Eltrox, albo Alcam, albo Dipol. Udzielą pewnie szczegółowych info co do kamer.

A na forum już nie udzielamy porad?

Do autora:
    Temat klasyczny i często wałkowany na forum.
    Aby z nim ruszyć potrzebujemy:
    1. odległość
    2. szerokość obserwowanej sceny ( samochód stoi zawsze w tym samym miejscu czy w różnych, może chcemy obserwować kilka samochodów
    3. oświetlenie.
    4. Zdjęcie z z okna zrobione aparatem ustawionym na 2- 4 MPx
    pozdrawiam
  • Poziom 8  
    odległość 35 m , szerokość 35 m (samochód stoi w różnych miejscach, ale w tym obszarze),