Witam. Od pewnego czasu zaczął pojawiać się błąd P2279 Intake Air System Leak. W opisie możliwych przyczyn jest wymieniona klimatyzacja - "Many times one of the vacuum motors for the doors on the air conditioning housing came loose.". Rzeczywiście zauważyłem wpływ klimatyzacji na pracę silnika. Kiedy klimatyzację wyłączę (klimatronik dwustrefowy), głównie chyba wentylator, bo kompresor przy tych temperaturach chyba jeszcze się nie włącza, to wolne obroty silnika rosną do ok. 1200 i są niestabilne. Kiedy natomiast klimatyzację włączę, to obroty spadają do prawidłowych ok. 830 i są prawie stabilne (chwilowe drobne zakłócenia). Ale nie mam pojęcia gdzie i czego szukać, co może być nieszczelne?
Dodano po 43 [minuty]:
Czy to jest przewód podciśnienia dla klimatyzacji?

Dodano po 43 [minuty]:
Czy to jest przewód podciśnienia dla klimatyzacji?
