Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spalona żarówka , brak prądu w całym mieszkaniu

06 Kwi 2019 08:27 315 5
  • Poziom 4  
    Witam!

Jako , że jestem kompletnie zielony i nie chcę zrobić z siebie jeszcze większego głupka niż jestem wzywając elektryka do czegoś co mogę sprawdzić sam , chciałbym prosić o pomoc w weryfikacji ustawień bezpieczników.

Wchodząc do łazienki , włączyłem światło co skutkowało spaleniem się żarówki oraz....brakiem prądu w całym mieszkaniu. Wydaje mi się , że problem nie leży w bezpiecznikach ponieważ znajdują się ona akurat przy wejściu do łazienki i nie słyszałem żeby któryś z nich przestawiał się. Ponad to , sam próbowałem je ustawić tak jak wg mnie powinno to wyglądać. Niemniej jednak zrobiłem zdjęcie tego w jakim ustawieniu bezpieczniki znalazły się po otwarciu skrzynki. Spalona żarówka , brak prądu w całym mieszkaniu .

Sam osobiście nie spotkałem się jeszcze z tym , żeby przepalająca żarówka pozbawiła prądu całego mieszkania. Mimo wszystko , tak jak wspomniałem - sam sobie nie poradzę ze względu na moją prehistoryczną wiedzę na temat prądu.
    Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
  • Warunkowo odblokowany
    Wybicie bezpieczników podczas spalenia się zwykłej włóknowej żarówki się zdarza, częściej dzieje się to w przypadku halogenów.
    U ciebie ogólnie wybiła porażeniówka (górny rząd, pierwsza z prawej), co do pozostałych 3 wyłączonych bezpieczników to nie wiadomo od czego one są i czy powinny być włączone czy nie.
    Tak poza tym, ładny bajzel w skrzynce.
  • Poziom 42  
    Na tym zdjęciu masz wyłączony bezpiecznik oznaczony C25 A , jak również Zabezpieczenie RCD< po prawej na górze i dwa na dole 10 A.
  • Pomocny post

Poziom 31  
    A poza tym sprawdź bezpieczniki przed licznikiem.
  • Poziom 4  
    Dziękuję wszystkim za pomoc!