Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

32lg 5700 - Instalacja dodatkowych modułów

selfiacz 09 Kwi 2019 19:02 747 18
    selfiacz
    Poziom 3  
    Witam. Zapytam wprost...czy istnieje możliwość, aby do starego telewizora dodać mini kamerkę/moduł video, aby bez wiedzy właściciela go podglądać za każdym razem jak odpali tv? Podejrzewam, ze takie coś zrobiono wobec mnie, mam ku temu powody by tak myśleć, jednak nie znam się na tym...Po rozkreceniu tylnej obudowy (śruby były na klej dociśniete- długo musiałem walczyć) ktoś podpisał się od zewnatrz, ale nie mam pojecia po czym poznać czy coś było dolutowywane.
    GanCegall
    Poziom 33  
    selfiacz napisał:
    czy istnieje możliwość, aby do starego telewizora dodać mini kamerkę/moduł video

Oczywiście, żaden problem, ale po co?
    np. w modelach Samsunga F7000 i F8000 kamera jest wbudowana oficjalnie.
    selfiacz
    Poziom 3  
    Najzwyczajniej w Świecie, aby podglądać....musiałbym sie tu rozpisać,a nie o to chodzi, powody by sie znalazły....telewizor 32lg 5700. Czego powinienem szukać po rozkreceniu tylnej klapy aby zlokalizować ew. obiektyw lub moduł video, który moze przekazywać obraz dalej?
    GanCegall
    Poziom 33  
    selfiacz napisał:
    Najzwyczajniej w Świecie, aby podglądać.

Moze dla ciebie to zwykłe, są na to paragrafy, to niezgodne z prawem i niemoralne, pewien gość w UK dostał 6 lat więzienia za umieszczenie kamerki pod prysznicem.
    Zamieść zdjęcie tyłu tv po zdjęciu tylnej obudowy.
    selfiacz
    Poziom 3  
    Z przodu nic nie było, jeżeli było coś dolutowywane itd to w taki sposób aby zwykły laik tego nie zczaił nawet po rozkreceniu. Zdjecie wkleje juz jutro.
    Pawelawe
    Poziom 12  
    Czy tylko ja nie rozumiem o co tutaj chodzi, autora tematu wspomina, że był niby podglądany i teraz on sam chcę zrobić taką samą sztuczkę? WTF?
    GanCegall