Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Rozłacza połączenie WiFi. Wykrzyknik przy ikonkę sieci. Samsung A7.

10 Kwi 2019 22:23 1218 8
  • Poziom 9  
    Mam problem z Samsungiem A7, mianowicie rozlacza mi się wifi po jakimś czasie używania telefonu (normalne przeglądanie stron i fb), problem też występuje gdy telefon leży z uspionym ekranem, po odblokowania widać na ikonkę sieci wifi, wykrzyknik na dole. Zdjęcie w załączniku.
    W domu w jednej sieci pracują 2 takie same A7.
    Zmieniłem im nazwy, żeby nie były podobne, mają różne IP i problem występuje na tym i na tym tak samo. - Rozłacza połączenie WiFi. Wykrzyknik przy ikonkę sieci. Samsung A7.
  • Poziom 22  
    Sprawdź dostępne aktualizacje dla telefonu, pobierz jeżeli takie są, jeżeli nie ma zrób kopię zapasową zawartości telefonu i zrób ustawienia fabryczne, pamiętaj by się wylogować z konta Google, jeżeli takie jest założone i/lub sprawdź jakie to jest konto, by móc przywrócić dane z konta Google.
  • Poziom 9  
    Oszczędzanie energii jest wyłączone. Robi się tak również podczas przeglądania stron.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Co do aktualizacji lub przywrócenia ustawień fabrycznych, wygląda następująco. Problem występował od samego początku, później zaktualizował się system do nowej wersji Androida ale nadal problem występował. Nie wiem czy powrót do ustawień fabr. coś pomoże skoro występował problem przed ostatnią aktualizacją.
    Ale może się pokuszę.
  • Poziom 29  
    Z głupoty sprawdź ustawienia rutera. Może potrzebuje przywrócenia ustawień.
  • Poziom 9  
    Przywrócenie ustawień fabrycznych routera nic nie zmieniło. Teraz pozostaje tylko reset telefonów ale do tego muszę usiąść na spokojnie i porobić kopie zapasowe.
    Ale dziwne, że problem występuje tylko i wyłącznie na tych dwóch A7 jednocześnie.
  • Moderator - GSM
    Spróbuj zmienić hasło na inne lub tryb szyfrowania. W samym routerze dodaj też na stałe adresy MAC telefonów.
  • Poziom 1  
    Mam tak samo. Juz nie wiem co robic, gdzie grzebac. Reset telefonu nie pomógł, zmiany kanalow na routerze tez. Ustawienia mam w tel na brak oszczedzania baterii, ustawienia 'na zawsze', zmiana karty w dual z sim 1 na sim 2 rowniez. Korzystam z Netia.
  • Moderator - GSM
    W takim razie należy udać się do serwisu lub skorzystać z gwarancji.