Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

citroen c2 1.4 hdi - tryb awaryjny,brak check , obroty do 3.5 tys

addo93 12 Apr 2019 17:39 1431 10
  • #1
    addo93
    Level 5  
    witam szukam pomocy z moim autkiem wiec silnik 1.4 hdi auto pali normalnie tylko brak kontrolki grzania swiec nie zaswieca sie wgl od kupna auta tylko raz zapalila jak przeplywke uzywke druga wstawilem ale ponownie odpalilem i dalej to samo, problem najwiekszy polega na tym ze auto do 3,5 tys obr wchodzi i jest blokowane oraz zmulone bardzo komputer wyswietla blad egr ale jest zatkany przezemnie, oraz modul swiec zarowych. jeszcze auto czasem po odpaleniu mryga czerwona kontrolka temperatury i pipka... teraz pytanie czy swiece moga powodowac tryb serwisowy czy nowa przeplywke ? a moze cos innego prosze o pomoc
  • #2
    pepe150
    Level 36  
    Odblokuj EGR, bo to on robi tryb awaryjny.
  • #3
    addo93
    Level 5  
    zablokowalem z tego powodu ale nie pomoglo wiec napewno nie jego wina
  • #4
    pepe150
    Level 36  
    A diagnostykę komputerową przeprowadziłeś?

    Czytanie błędów / odczyt błędów to nie jest diagnostyka!!
    Opis pod profilem sugeruje, że powinieneś znać się na tym co robisz.

    Poza tym, w nowszych autach EGR trzeba wyprogramować z komputera.
  • #5
    addo93
    Level 5  
    auto sprawdzane bylo na kilku komputerach i diagnostyka rowniez zrobiona i terqz pytanie co moze powodowac tego typu stan zastanawiam sie nad kupnem nowej przeplywki jednak ta uzywka ktora zalozylem chwile dzialala i grzanie swiec urochomila, dodam ze auto zwawsze jest po odpieciu przeplywomierza, rowniez zastanawiam sie czy ten model posiada filtr dpf lub fap ?
  • #6
    addo93
    Level 5  
    dzis dodatkowo sprawdzilem weze dolotowe do turbo twardnieja podczas dodawania gazu, egr jest mechaniczny a usterki wskazujace na komp nie sa w stanie spowodowac trybu serwisowego jaki wystepuje

    Dodano po 1 [minuty]:

    mozliwe aby przeplywomierz byl uszkodzony a nie dawal bledu ? po odlaczeniu przeplywomierza auta jest bardzo silne ale blokuje do 3 tys
  • #7
    pepe150
    Level 36  
    addo93 wrote:
    auto sprawdzane bylo na kilku komputerach i diagnostyka rowniez zrobiona


    Ale parametrów przepływomierza nikt nie sprawdzał...
  • Helpful post
    #8
    ALIBABA I
    Level 30  
    Witaj kolego zacznij od czujnika temperatury płynu, małe pieniądze,

    comp widzi wysoką temperaturę więc nie włącza świec, bo długość ich grzania zależy od temperatury silnika

    A jeszcze pytałeś o fap wystarczy pod niego wleżć i widać co ma.
  • #9
    addo93
    Level 5  
    dzieki za pomoc w poniedzialek sproboje czujnik nowy wstawic i sprawdze co dalej i podjade na lexie sprawdzic parametry przeplywomierza

    Dodano po 27 [minuty]:

    a jesli chodzi o fap nie potrafie okreslic tego jest okragla puszka ale ona znajduje sie zaraz za korektorem wydechowym i od niej leci tlumik nie wiem czy to kat czy fap po czym to poznac ?
  • #10
    pepe150
    Level 36  
    Chociażby po nr VIN czy miał FAP.
  • #11
    addo93
    Level 5  
    autko naprawione walniety czujnik temperatury grzanie swiec wrocilo i obroty odblokowalo wystarczylo odlaczyc czujnik i samo soe ukazalo jutro montuje nowy juz

    Dodano po 1 [minuty]:

    ale usterka znaleziona co najlepsze zaden kopmuter nie ukazal tego czujnika nawet lexia