Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seicento 900, wtrysk nie podaje paliwa

14 Kwi 2019 14:12 165 5
  • Poziom 2  
    Witam, posiadam Seicento 900, 1999 r.
    Gdy padła uszczelka pod głowicą samochodem było jeżdżone do końca, aż padł, po wymianie silnika samochód nie odpala.
    Wymieniłem czujnik wału gdyż z niego pojawiał się błąd a silnik czytał dziwne parametry i nic.
    Od samego początku po wymianie wyskakuje błąd z wtryskiwacza paliwa, paliwo ma dobre ciśnienie, tyle że wtrysk go nie podaje.
    Cała instalacja elektryczna została przejrzana.
    Została również wycięta instalacja gazowa ponieważ mechanicy mówili że to przez nią.
    Na innym wtrysku dzieje się to samo, czym może być spowodowany ten problem? Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
  • Poziom 12  
    Dobry.W większości przypadków siada sterownik silnika, dokładnie driver wtryskiwacza. Drugi sterownik, immo off i po problemie.
  • Poziom 28  
    Jeśli miał LPG to trzeba przywrócić połączenie elektryczne wtryskiwacza. Do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody . Zielonoczarny to zasilanie plus 12V poprzez czerwony przekaźnik nad sterownikiem wtrysku . Powinien mieć ciągłość od wtyczki wtryskiwacza do pinu 87 w gnieździe czerwonego przekaźnika - i drugi przewód różowoczarny to sterowanie masą wtryskiwacza. Te impulsy podaje sterownik z pinu 18. Jak zdejmiesz wtyczkę ze sterownika to masz w niej dwa rzędy pinów . Górny dłuższy to piny 1-18 i właśnie 18 powinien mieć przejście do wtyczki wtryskiwacza.
  • Poziom 2  
    judi napisał:
    Dobry.W większości przypadków siada sterownik silnika, dokładnie driver wtryskiwacza. Drugi sterownik, immo off i po problemie.

    Wymiana sterownika nic nie dała

    Dodano po 37 [sekundy]:

    sandamiano napisał:
    Jeśli miał LPG to trzeba przywrócić połączenie elektryczne wtryskiwacza. Do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody . Zielonoczarny to zasilanie plus 12V poprzez czerwony przekaźnik nad sterownikiem wtrysku . Powinien mieć ciągłość od wtyczki wtryskiwacza do pinu 87 w gnieździe czerwonego przekaźnika - i drugi przewód różowoczarny to sterowanie masą wtryskiwacza. Te impulsy podaje sterownik z pinu 18. Jak zdejmiesz wtyczkę ze sterownika to masz w niej dwa rzędy pinów . Górny dłuższy to piny 1-18 i właśnie 18 powinien mieć przejście do wtyczki wtryskiwacza.

    Cała instalacja została przejrzana wszystko się zgadza
  • Poziom 28  
    Auto ma Fiata Code? Jeśli tak to sama wymiana sterownika nic nie da chyba że jest bez przypisanego kodu, Łączy się z programem diagnostycznym i pokazuje błąd wtryskiwacza? Jeśli przewody sprawne to musi odpalić, pompa paliwa uruchamia się na chwilę po przekręceniu kluczyka? Pewnie tak (ciśnienie sprawdzone), ale powinna po kilku sekundach się zatrzymać jeśli samochodu się nie odpala.
  • Poziom 2  
    [quote="sandamiano"]Auto ma Fiata Code? Jeśli tak to sama wymiana sterownika nic nie da chyba że jest bez przypisanego kodu, Łączy się z programem diagnostycznym i pokazuje błąd wtryskiwacza? Jeśli przewody sprawne to musi odpalić, pompa paliwa uruchamia się na chwilę po przekręceniu kluczyka ? Pewnie tak (ciśnienie sprawdzone) ale powinna po kilku sekundach się zatrzymać jeśli samochodu się nie odpala[/Jeśli chodzi o Fiat code to sprawdzę jutro i ten błąd a pompę również sprawdzę
    Dziękuje i pozdrawiam