Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Zasilacze UPS
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki zasilacz? - Nie znam się na komputer zbyt dobrze i nie wiem jaki zasilacz k

14 Kwi 2019 19:08 372 32
  • Poziom 3  
    Mój komputer:
    Płyta główna: Biostar A70MD PRO
    Procesor: A8 -7600 R7
    Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 GAMING 3GB GDDR5 (Zamierzam ją kupić w tym tygodniu)
    Dysk: HDD 1T
    RAM: 8gb DDR3
    Jaki zasilacz kupić do tego komputera chodzi mi o to żeby wejścia się zgadzały
    Jeśli można toożne też prosić o sprawdzenie czy karta pasuje do płyty głównej.
  • Zasilacze UPS
  • Moderator - Komputery Serwis
    Witaj.
    W zasadzie każdy zasilacz ATX sprzedawany aktualnie będzie działał. Możesz kupić Be Quiet System Power 9 400W. Procesor trochę słaby pod tę kartę, opłaca się ją kupić jeśli w niedalekiej przyszłości chcesz zmieniać platformę, inaczej karta będzie się mogła trochę nudzić w tym komputerze.

Karta powinna działać na tej płycie.
  • Poziom 3  
    Dzięki za poradę . Co do procesora to zamieżam jakoś na wakacje zmienić na Ryzen 7 1700 ale to się okaże bo może inny wybiorę . Jeszcze raz dziękuję za poradę
    😀

Dodano po 3 [minuty]:

dt1 napisał:
    Witaj.
    W zasadzie każdy zasilacz ATX sprzedawany aktualnie będzie działał. Możesz kupić Be Quiet System Power 9 400W. Procesor trochę słaby pod tę kartę, opłaca się ją kupić jeśli w niedalekiej przyszłości chcesz zmieniać platformę, inaczej karta będzie się mogła trochę nudzić w tym komputerze.

Karta powinna działać na tej płycie.

A zasilacz 400 W poradzi sobie bo wydaje mi się że sama karta graficzna potrzebuje takiego zasilania ale ja się nie znam.
  • Zasilacze UPS
    Sam GTX1060 potrzebuje 120W.
  • Poziom 3  
    dt1 napisał:
    Sam GTX1060 potrzebuje 120W.