Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy mogę podpiąć się do puszki przez złodziejkę i przenieść sygnał na 2 sprzęty?

Louisi 15 Apr 2019 09:57 303 9
    Louisi
    Level 8  
    Witam.
    Jakiś miesiąc temu założyłem sobię w domu internet. Z puszki która jest w pokoju wystaje jeden kabel do którego podłączony jest modem. Miałem jakiś stary kabel i z ciekawości sprawdziłem czy będzie działała telewizja naziemna. No i odziwo złapało mi kilka kanałów i wszystko śmigało. Ale musiałem podpiąć znów internet.

Czy jeżeli dokupie złodziejkę która przeniesie sygnał na dwa urządzenia modem i telewizor to to będzie wszystko śmigało? I jak to wygląda prawnie. Czy mogę tak legalnie zrobić. Bardzo proszę o pomoc w temacie. Pozdrawiam
    Louisi
    Level 8  
    Jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Internet mam z UPC. Modem to standardowy technicolor. Modem z funkcją routeru jest.
    Tomekkoko
    Level 15  
    A jaki masz pakiet? Jaką podpisaną umowę? W sieciach gdzie UPC używa przewodów wspólnoty często po za transmisja danych, przesyłają też sygnał cyfrowy telewizji naziemnej.
    Przykład: Mam telewizje cyfrową naziemną z instalacji zbiorczej w bloku. Dokupuje z UPC tylko internet. Ale daje chce mieć telewizję naziemną. Instalator użyje pewnie istniejącej instalacji by nie ciągnąć z skrzynki UPC kabla do konkretnego mieszkania. Ale powinien wyposażyć również w "rozgałęźnik", który pozwoli na oglądanie telewizji i użytkowanie modemu.
    Louisi
    Level 8  
    Mam sam internet w pakiecie. Umowa na czas nieokreślony. Na dachu wiem że jest antena i w każdym z domów są po dwie puszki z napisem tv/internet. U nas kabel który wystaje jest spięty z modemem o którym mówiłem. Kiedyś podpiąłem kabel antenowy i telewizja śmigała, ale zaskoczyła mnie ilość kanałów było ich około 60, więc się trochę boję czy nie złapało telewizji cyfrowej upc płatnej.
    Louisi
    Level 8