Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung A5/500 - laptop nie widzi telefonu

17 Kwi 2019 14:13 126 9
  • Poziom 3  
    witam wszystkich, potrzebuje pomocy...
    mam samsunga A500/2015 i mam z nim problem bo probuje zrzucic wsystkie zdjecia do laptopa, ale laptop nie widzi telefonu, jedynie go laduje.
    Na monitorze nie pojawia sie zaden komunikat ze nowy sprzet jest podlaczony...
    dawno tego nie robilam, ale kiedys problemow z tym nie bylo..
    zmienilalam kable i porty w laptopie. restart tez robilam.
    prosze o pomoc, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i jestem zalamana, bo mam w telefonie pelno zdjec dzieci, ktorych bardzo nie chce stracic...
    dziekuje...
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 36  
    Witam,
    nie znam tego modelu ale:
    - czy w telefonie nie masz funkcji ladowanie/urzadzenie-pamiec masowa, to sie u mnie pojawia po podlaczeniu do komputer i jak nie zezwole w telefonie na podlaczenie usb to zaden komputer go nie zobaczy
    - dalsze postepowanie to drivery (jaki masz system? - chyba Okna wymagaja tego) ale wpier komputer musi wykryc urzadzenie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 3  
    No właśnie problem w tym ze po podłączeniu kabla telefon tylko bzyknie i pojawia się komunikat - ładuje 45%...
    Komputer w ogóle nie reaguje...

Dodano po 2 [minuty]:

I nie mam funkcji pamięć masowa w telefonie. .. 😔
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 36  
    Witam,
    czy cos sie na telefonie pojawia ? w pasku statusu itd. ?
    Sprawdz w ustawieniach jak masz ustawione USB
    Pozdrawiam

• Poziom 19