Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rozpoznanie sprężarki kompresora alup

Forrgotten 22 Apr 2019 02:31 588 7
  • #1
    Forrgotten
    Level 5  
    Witam potrzebuję informacji na temat tej sprężarki alup ekz 700 na temat remontu oraz części gdzie mogę dostać ponieważ sprężarka nie może nabić ciśnienia do 5 ATM potrzebuję takich informacji co może być nie tak. Czy mogą być już poprostu wytarte tłoki oraz cylindry czy to może leżeć wina po stronie zaworów w głowicy
    Ew. Jakąś firma osoba zajmująca się szlifem dobraniem części oraz regeneracja.
    Rozpoznanie sprężarki kompresora alupRozpoznanie sprężarki kompresora alup
  • #2
    zadam64
    Level 39  
    Witam.Trzeba sprawdzic jakosc zaworow ssacych i tloczacych w glowicy.Sa pod glowica przykrecone 4 srubami.
    Podejrzewam ze sa to 122 typ.Mozna je rozebrac wyczyscic i zlozyc wg.oznaczen . Wewnetrzne pierscienie to strona ssaca ,zewnetrzne to wyjsciowe.Pozostaje tylko ostrozny demontaz by nie uszkodzic uszczelki.Mysle ze chodzi o ta dwutlokowa dwustopniowa z silnikiem 11kW na konsoli. Parametry tlokow sa podane na tabliczce znamionowej Hub-skok .Bohrg -srednica 95mm/55mm.Te wystajace rogi z glowicy to zawory bezpieczenstwa dla 1 stopnia .Przypadkowo nie zamienic przy demontazu zwrocic na ich oznakowanie. Przy demontazu nalezy uwazac na miedziana uszczelke zaworow od strony tlokow.
  • #3
    Forrgotten
    Level 5  
    Chodzi o sprężarkę ALUP a nie o tą z lokomktowy tylko zdjęcie dodałem przez przypadek
  • #5
    Forrgotten
    Level 5  
    A ona nie jest czasem 4 tłokowa ponieważ są 4 cylindry 2 większe 2 mniejsze

    Dodano po 1 [godziny] 46 [minuty]:

    Rozpoznanie sprężarki kompresora alup
  • #6
    zadam64
    Level 39  
    Witam.Teraz to widze po tabliczce ale na zdjeciu jest trudno odnalesc te 4 cylindry.Wiec np,zaworow regenerowanych nie zakupisz a nowe mozesz zapytac.Cena zastraszajaco niska.Jesli zawory nie sa zapiczone mozna regenerowac.Oczywiscie brak cisnienia moze byc powodem zuzycia pierscieni tlokowych,zaworow ssaco-tloczacych,wydmuchania, wypalenia uszczelek .Mysle ze chlodnice powietrza sa szczelne.A serwis w Polsce trzteba popatrzec.Sprobuj nawiazac kontakt z ALUP Polska i niech wskaza jakis serwis w poblizu Twojej miejscowosci.Chcac zrobic konkretna naprawe sprezarki Alup niestety tez musza byc czesci.Wiec co nieco trzeba rozkrecic i stwierdzic w jakim stanie sa poszczegolne elementy jak glowice,cylindry,pierscienie,tloki,korbowody,i wal korbowodowy.
  • #7
    Forrgotten
    Level 5  
    A gdzie mogę zapytać o takie nowe zawory
  • #8
    zadam64
    Level 39  
    Forrgotten wrote:
    A gdzie mogę zapytać o takie nowe zawory

    Ten kto prowadzi serwis ALUP. Majac sprzet w Niemczech ja regenerowalem je sam.Przede wszystkim nie dostaniesz sprezyn dociskowych i samych pierscieni zaworow.A jest ich w poszczegolnych zaworach po kilka.

    Dodano po 38 [minuty]:

    Na przyklad
    https://www.alup.com/pl/Service-and-original-parts/Original-Parts
    https://www.alup.com/pl/Service-and-original-parts
    http://www.czemar.pl/serwis/alup-kompressoren/