Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka Gorenje NRS85728RD Side by Side - Płytka sterująca

27 Kwi 2019 12:07 984 32
  • Poziom 9  
    Witam.
    Lodówka przestała działać. Pomiar kompresora wykazał identyczne wskazania. Wszystko działa oprócz kompresora. Kompresor na 110V czekam na przetwornice żeby sprawdzić kompresor na krótko. Dołączam zdjęcie płytki sterujące są tam liny z oznaczeniem 5V1 GND reset flmod TXD itp. czy można jakoś je z mostkować i wymusić start kompresora. Jestem z elektroniki zielony więc prosty język.
    Lodówka Gorenje NRS85728RD Side by Side - Płytka sterująca Lodówka Gorenje NRS85728RD Side by Side - Płytka sterująca Lodówka Gorenje NRS85728RD Side by Side - Płytka sterująca
    Z góry dziękuję za pomoc.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Moderator AGD
    maniek5915 napisał:
    Kompresor na 110v czekam na przetwornice żeby sprawdzić kompresor na krótko.

Jaką przetwornicą go chcesz sprawdzić ? Możesz go jedynie uszkodzić jeśli jest dobry.
    Albo uszkodzony moduł invertera ( ten na zdjęciach ), [ dobry elektronik może go naprawi ] albo sam kompresor. Ale to jedynie metoda prób i błędów. Nie da się inaczej.
  • Poziom 9  
    Lodówka Gorenje NRS85728RD Side by Side - Płytka sterująca Lodówka Gorenje NRS85728RD Side by Side - Płytka sterująca