Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

scania R380 - Interpretacja błędu Scania

27 Kwi 2019 17:25 183 10
  • Poziom 9  
    Witam przy okazji przeglądu Scani R380 e4 podłączyłem komputer i był tam taki
    błąd 4373
    -regulacja cylindra, cylinder 5
    -wyłączony
    -osiągnięto najniższy poziom regulacji objętości paliwa dla danego cylindra przez moduł sterujący
    błąd 135
    -ciśnienie zasilania lub ciśnienie paliwa w zasobniku
    -wyłączony
    -niepoprawność

    Błędy udało się usunąć. Kierowca też kilka razy zgłaszał że pojawiał się komunikat usterka silnika- wysoka emisja spalin, ale po chwili samo gaśnie.

    Spalanie wg komputera 35,4l przebieg 1,1mln km

    Czy coś się kończy czy po prostu jakieś przypadkowe błędy.


    Przy okazji jest jakiś lepszy program do Scani niż autocom?
  • Poziom 30  
    Moim zdaniem masz problem z wtryskiwaczem na cylindrze 5, coś z cewką lub wtrysk nie sprawny mechanicznie.
    skoczi97 napisał:
    Przy okazji jest jakiś lepszy program do Scani niż autocom?
    Tak SDP3 lub 4.
  • Poziom 9  
    darfur5 napisał:
    Moim zdaniem masz problem z wtryskiwaczem na cylindrze 5, coś z cewką lub wtrysk nie sprawny mechanicznie.


    Jak mogę sprawdzić cewkę lub ten wtryskiwacz?
  • Poziom 15  
    Cytat:
    Tak SDP3 lub 4.vv


    SDP4 a co to za cudo?


    Co do Twoch błędów, wygląda na podlewanie z wtrysku 5. Sterownik skrócił czas otwarcia do minium, lecz wciąż nie mógł osiągnąć regulacji na ustalonym poziomie - czyli wtrysk podał za dużo paliwa.
  • Poziom 9  
    Cewkę mogę zmierzyć opór? Coś to da? Ile powinno być?
    Pompo-wtryski się reguluje, puki jeszcze błąd nie zawitał na stałe tylko raz w tygodniu lub rzadziej? Jeśli wymiana to tylko jeden czy wszystkie?
  • Poziom 30  
    BanTir napisał:
    SDP4 a co to za cudo?
    Sorry miało być 2 a wcisnąłem 4 (:
  • Poziom 11  
    Moga byc tez uszczelnienia na zaworach
  • Poziom 30  
    skoczi97 napisał:
    Pompo-wtryski się reguluje,
    tak pompowtrysk podlega regulacji.
  • Poziom 11  
    Niech autor dokladnie napisze co to za wtryski bo e4 380 to hpi powinno byc a 380 e3 to pde a z tego co pisze to wychodz ze to jakby pde
  • Poziom 9  
    To jest silnik E4 HPI
  • Poziom 11  
    W hpi cewka steruje 123 cyl a druga 345 gdyby lala to na tych 3 ostatnich cyl bylby blad mozesz sprawdzic ustawienie wtryskow czy luzow nie maja za duzych chodz przy tym przebiegu warto wyvzyscic wtryski i cewki zobaczyc czy sie nie rozkrecily i nie leja pisalem o tym juz tu na forum

    Dodano po 49 [sekundy]:

    456 mialo byc maly blad😎